Don Vito – czyli pizza na ostro w Caffe Moya

Udostępnij artykuł
Po wprowadzeniu w ubiegłym tygodniu drożdżówek, na stacjach paliw z rozbudowanym konceptem gastronomicznym tym razem w punktach marki wkrótce pojawi się nowa pozycja dla gości, którzy lubią ostre i wyraziste smaki.

Oprócz tradycyjnego sosu pomidorowego oraz sera mozzarella, o smaku Don Vito zadecyduje sos Tabasco oraz świeże dodatki: kiełbasa pepperoni, bekon, cebula, czarne oliwki oraz jalapeno.

Pizza o średnicy 40 cm będzie wypiekana na stacjach w Warszawie (przy ul. Stańczyka), w podkrakowskim Zatorze oraz w Poznaniu i przez najbliższe tygodnie sprzedawana w atrakcyjnej cenie 20 zł i 5,99 zł za jedną porcję. Jest uzupełnieniem aktualnej oferty, w której klienci znajdą również margheritę, pepperoni, capriciosę, farmerską, Moya (z białą kiełbasą, serem wędzonym i szczypiorkiem) oraz podhalańską (z wędzonym serem i boczkiem).

Koncept gastronomiczny Caffe Moya jest obecny na niemal wszystkich stacjach paliw sieci Moya. Asortyment jest nieustannie rozszerzany i dopasowywany do zmieniających się potrzeb klientów odwiedzających stacje. Podstawą konceptu jest osiem rodzajów kawy serwowanej z samoobsługowego ekspresu oraz wybór produktów gastronomii podstawowej: hot dogów, zapiekanek, kanapek i ciastek. W ubiegłym roku w Caffe Moya pojawiła się też nowa kategoria produktów o nazwie „dania z pieca”, czyli dań typowo obiadowych, przygotowywanych na miejscu na zamówienie klienta. W tej ofercie znaleźć można prawdziwie włoską pizzę, pierogi prosto z pieca czy chrupiące stripsy z kurczaka podawane ze złocistymi frytkami.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 05.08.2020
Aktualizacja: 05.08.2020