Dwa złote łuki w logo McDonald’s rozdzielone

Udostępnij artykuł
Brazylijski oddział znanej sieci restauracji opublikował w swoich social mediach nową wersję popularnego znaku firmowego. Tym samym marka apeluje o ostrożność w czasie pandemii i chce pokazać, jak istotne w aktualnej sytuacji jest zachowanie odpowiedniej odległości między ludźmi.

Jak informuje nowymarketing.pl to nie pierwsze takie posunięcie, ponieważ jeden z artystów zdecydował się na przerobienie logotypów popularnych marek, dopasowując je do obecnych czasów. Na przykład syrena w logo Starbucksa dodatkowo otrzymała maseczkę ochronną, a koła w znaku Mastercard zostały od siebie trochę oddalone. Jednak były to tylko propozycje, a nie rzeczywiste korekty wprowadzone przez brandy.

SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 26.03.2020
Aktualizacja: 26.03.2020