Brazylijski oddział znanej sieci restauracji opublikował w swoich social mediach nową wersję popularnego znaku firmowego. Tym samym marka apeluje o ostrożność w czasie pandemii i chce pokazać, jak istotne w aktualnej sytuacji jest zachowanie odpowiedniej odległości między ludźmi.
Jak informuje nowymarketing.pl to nie pierwsze takie posunięcie, ponieważ jeden z artystów zdecydował się na przerobienie logotypów popularnych marek, dopasowując je do obecnych czasów. Na przykład syrena w logo Starbucksa dodatkowo otrzymała maseczkę ochronną, a koła w znaku Mastercard zostały od siebie trochę oddalone. Jednak były to tylko propozycje, a nie rzeczywiste korekty wprowadzone przez brandy.
SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.