Ed Red startuje ze sprzedażą nowej linii produktów

Udostępnij artykuł
W połowie maja poinformowano, że warszawska lokalizacja marki już nie wznowi działalności. Pojawiła się także wiadomość, że od rozpoczęcia pandemii twórcy miejsca pracują nad tym, by goście mogli cieszyć się znanymi z restauracji smakami, niekoniecznie podczas jej odwiedzin.

Po informacji o tym, że musimy zamknąć restauracje, podjęliśmy trudną decyzję, że warszawski Ed Red już nie zaprosi gości. Zaczęliśmy więc intensywnie zastanawiać się nad nowym produktem i szybko zabraliśmy się do pracy. Uruchamiamy sklep internetowy z kilkoma rodzajami konserw rzemieślniczych. Moim osobistym faworytem są kacze żołądki w sosie estragonowym. Chcemy odczarować konserwowy stereotyp, ponieważ dotychczas nie kojarzyły się one z produktami klasy premium. Ograniczamy się na razie do sprzedaży online, produkty będzie można też kupić w krakowskim Ed Redzie – mówi w rozmowie z nami Grzegorz Kłos, właściciel marki.

W naszych puszkach zamykamy to czym jest Ed Red: miłość do prawdziwego jedzenia, rzetelne kucharskie rzemiosło, naturalne surowce od sprawdzonych dostawców. Dania Eda będą od teraz z Wami w domach, biurach, na piknikach czy wycieczkach. Potrawy Eda o bezkompromisowej, restauracyjnej jakości możecie od dziś zamawiać na www.sklep.edred.pl zgarniając 15 proc. rabatu – poinformowano za pomocą social mediów.

Do wyboru są cztery różne zestawy konserw, a na każdy składa się pięć puszek. Na przykład 5 różnych potraw Eda to Boeuf Stroganov, Boeuf Bourguignon, Stek rzeźnika w sosie pieprzowym, Policzek wołowy w sosie demi glace, Kacze żołądki w sosie estragonowym i kosztuje 110 zł, podobnie, jak pozostałe pakiety.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 09.06.2020
Aktualizacja: 09.06.2020