Gorąco Polecam Nowakowski i Artyza partnerami Too Good To Go

Udostępnij artykuł
Od teraz do walki z marnowaniem jedzenia dołączyła znana sieć piekarni oraz marka mrożonych wyrobów piekarniczych.

Październik to zdecydowanie miesiąc podboju nowych segmentów dla Too Good To Go. Właśnie teraz po udanym pilocie z siecią Carrefour, kolejne 12 sklepów na terenie Warszawy i Krakowa przyłącza się do Pogromców Marnowania Jedzenia. Jest to ostatni krok przed wdrożeniem wszystkich sklepów na terenie Polski. Pilot okazał się sukcesem, w ciągu niespełna miesiąca Carrefour uratował przed zmarnowaniem 1042 paczki-niespodzianki.

W Polsce marnuje się rocznie 9 milionów ton żywności, a najczęściej wyrzucanym produktem jest niestety pieczywo, które musi być wypiekane na świeżo każdego dnia. Dlatego też do rewolucji w niemarnowaniu dołączają piekarnie Gorąco Polecam z markami Gorąco Polecam Nowakowski i Gorąco Polecam Piekarnia oraz marka mrożonych wyrobów piekarniczych – Aryzta. Są to pierwsi duzi gracze segmentu piekarni współpracujący z Too Good To Go.

To dla mnie bardzo ekscytujący moment, Too Good To Go wypływa na coraz szersze wody w Polsce. Każdy miesiąc przynosi nam współpracę z nowymi dużymi partnerami z dotąd nieodkrytych segmentów. Tym razem rozpoczynamy naszą przygodę dużą ogólnopolską siecią i producentem pieczywa, które trafia na nasze stoły każdego dnia, a jest najczęściej marnowanym w Polsce produktem. Teraz mamy szansę zmienić tę sytuację! – komentuje Anna Kurnatowska, Country Managerka Too Good To Go.

Świat zmienia się na naszych oczach – nie zawsze na dobre. Przedsiębiorcy powinni to zauważyć i zrozumieć, a następnie wyciągnąć z tego wnioski. Wraz ze światem zmieniają się bowiem konsumenci – coraz bardziej świadomi takich kwestii jak marnotrawstwo jedzenia, wody czy energii. W markach Gorąco Polecam i Bakery rozumiemy ten proces. Sami, na co dzień, staramy się działać w sposób… oszczędny, wybierając nieprzetworzone, naturalne i zdrowe produkty. Cieszymy się, że z Too Good To Go możemy zrobić jeszcze więcej. Tego racjonalnego i rozsądnego dobra już nikt nie zatrzymadodaje Bartłomiej Rychcik, zarządzający markami Gorąco Polecam i Bakery.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 23.10.2020
Aktualizacja: 23.10.2020