Gruby Benek w Lubawie otwarty

Udostępnij artykuł
Do tego otwarcia sieć szykowała się od kilku miesięcy. W sobotę, 5 września, swoje drzwi otworzyła dla gości nowa pizzeria w Lubawie. Niewielkie miasto w województwie warmińsko-mazurskim zgotowało Grubemu Benkowi niezwykle gorące przyjęcie.

Do tego otwarcia sieć Gruby Benek szykowała się od kilku miesięcy. W sobotę, 5 września, swoje drzwi otworzyła dla gości nowa pizzeria w Lubawie. Niewielkie miasto w województwie warmińsko-mazurskim zgotowało Grubemu Benkowi niezwykle gorące przyjęcie.

Właściwie od pierwszej minuty lokal wypełnili goście, a zamówienia spływały cały czas nieprzerwanie!cieszy się Pan Jacek, franczyzobiorca sieci i właściciel nowej pizzerii. Pomimo ograniczeń pandemicznego reżimu sanitarnego udało nam się obsłużyć setki gości, którzy teraz wracają do nas każdego dnia”.

Lubawska pizzeria Gruby Benek mieści się w przestronnym i stylowo urządzonym lokalu przy ulicy Gdańskiej 17. W menu znalazł się oczywiście flagowy produkt sieci – pizza w amerykańskim stylu przygotowywana z najwyższej jakości składników. Wśród jej kilkunastu rodzajów największą popularnością cieszą się propozycje z prawdziwą, dojrzewającą kiełbasą paprykową pepperoni oraz z oryginalnym kebabem wołowym. Na miłośników klasyki czeka zaś pizza na cienkim cieście we włoskim stylu. Uzupełnieniem oferty są firmowe BenBurgery z kotletami ze 100% wołowiny i lekkie sałatki.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Pizzeria w Lubawie to trzeci lokal pod szyldem Gruby Benek otwarty od początku pandemii i najlepszy dowód na to, że najwyższej jakości produkt, rozwinięty system dostaw i przemyślana strategia marketingowa gwarantują sukces nawet w trudnych warunkach rynkowych.

Rozumiemy wyzwania, jakie stawia przed nami pandemia i związane z nią spowolnienie w gospodarce, ale wiemy też, że nasz model biznesowy doskonale sprawdza się w każdych okolicznościachmówi Katarzyna Włodarczyk-Pięta odpowiedzialna za rozwój sieci pizzerii. Cieszymy się, że zaufał nam kolejny partner.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 21.09.2020
Aktualizacja: 21.09.2020