Grycan dołączył do Too Good To Go

Udostępnij artykuł
Sieć lodziarni została partnerem inicjatywy, której celem jest zapobieganie marnowaniu żywności. Teraz domowymi ciastami czy sokami 100 proc. z owoców będzie można rozkoszować się w atrakcyjnej cenie, odbierając je w 14 lokalach sieci. Jest  to kolejny krok marki, który ma ograniczyć marnowanie jedzenia.

Firma Grycan od lat stosuje zasady „zero waste” poprzez maksymalne wykorzystanie składników do produkcji soków, ciast, czy lodów. Grycan nie marnuje żywności również dzięki zamrażaniu surowców i pracy na niskich zapasach wyrobów gotowych. Teraz paczki  z produktami, których termin przydatności do spożycia się zbliża, a nie zostały sprzedane, będzie można nabyć
w niższej cenie za pośrednictwem aplikacji i odebrać je w lokalu.

Bardzo  się cieszymy, że możemy być przykładem dla innych polskich firm i pokazywać, że można inaczej, niż spisywać pyszne produkty na straty. Dzięki Too Good To Go mamy gwarancję, że nasze ciastka przygotowywane ręcznie we własnych pracowniach cukierniczych się nie zmarnująmówi Małgorzata Grycan, współwłaścicielka sieci Grycan – Lody od pokoleń.

Aplikacja Too Good To Go, która daje szansę niesprzedanym produktom ma już ponad 1300 partnerów w całej Polsce, w tym sieci cukierni, piekarni, kawiarni i setki lokalnych restauracji
i kawiarni.

Każdemu cukiernikowi pęka serce, gdy widzi, jak idealnie pyszne i świeże wypieki na koniec dnia lądują w koszu. Nie musi tak być! To świetnie, że tak znana marka, jak Grycan, która od pokoleń stawia wysoko poprzeczkę w branży cukierniczej, dołącza do Too Good To Gopowiedziała Anna Kurnatowska, Country Managerka Too Good To Go.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 30.09.2020
Aktualizacja: 30.09.2020