Sieć lodziarni została partnerem inicjatywy, której celem jest zapobieganie marnowaniu żywności. Teraz domowymi ciastami czy sokami 100 proc. z owoców będzie można rozkoszować się w atrakcyjnej cenie, odbierając je w 14 lokalach sieci. Jest to kolejny krok marki, który ma ograniczyć marnowanie jedzenia.
Firma Grycan od lat stosuje zasady „zero waste” poprzez maksymalne wykorzystanie składników do produkcji soków, ciast, czy lodów. Grycan nie marnuje żywności również dzięki zamrażaniu surowców i pracy na niskich zapasach wyrobów gotowych. Teraz paczki z produktami, których termin przydatności do spożycia się zbliża, a nie zostały sprzedane, będzie można nabyć
w niższej cenie za pośrednictwem aplikacji i odebrać je w lokalu.
Bardzo się cieszymy, że możemy być przykładem dla innych polskich firm i pokazywać, że można inaczej, niż spisywać pyszne produkty na straty. Dzięki Too Good To Go mamy gwarancję, że nasze ciastka przygotowywane ręcznie we własnych pracowniach cukierniczych się nie zmarnują – mówi Małgorzata Grycan, współwłaścicielka sieci Grycan – Lody od pokoleń.
Aplikacja Too
Good To Go, która daje szansę niesprzedanym produktom ma już ponad 1300
partnerów w całej Polsce, w tym sieci cukierni, piekarni, kawiarni i setki
lokalnych restauracji
i kawiarni.
Każdemu cukiernikowi pęka serce, gdy widzi, jak idealnie pyszne i świeże wypieki na koniec dnia lądują w koszu. Nie musi tak być! To świetnie, że tak znana marka, jak Grycan, która od pokoleń stawia wysoko poprzeczkę w branży cukierniczej, dołącza do Too Good To Go – powiedziała Anna Kurnatowska, Country Managerka Too Good To Go.
RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.