Grycan: każda kulka lodów za 2 zł

Udostępnij artykuł
Z okazji zakończenia wakacji, a jednocześnie rozpoczęcia roku szkolnego, już w najbliższy weekend w lodziarnio-kawiarniach startuje promocja, która potrwa do 1 września.

Lodziarnie to serce naszego biznesu. Z radością obserwujemy jak nasi Goście świętują z nami małe i duże okazje lub po prostu spędzają chwile z bliskimi. Czy to wyjątkowa rodzinna wyprawa na lody czy miły akcent po pierwszym dniu szkoły, zawsze cieszy nas, że możemy sprawić, by ta chwila była smaczna i niezapomniana.  Lody Grycan to doskonałe składniki oraz różnorodność smaków, struktur i dodatków. Tradycyjne, nasze autorskie smaki deserowe czy też lody wegańskie – najnowsza promocja zachęca by spróbować ich wszystkich – mówi Małgorzata Grycan, współwłaścicielka sieci Grycan – Lody od pokoleń.

Oferta marki Grycan to ponad 60 smaków lodów: tradycyjnych na bazie śmietanki kremówki, lodów jogurtowych, sorbetów z owoców, lodów wegańskich czy też autorskich smaków deserowych, które łączą w sobie doskonały smak lodów z najwyższej jakości dodatkami i domowymi polewami. Promocja „każda kulka lodów za 2 zł” dostępna jest we wszystkich lokalach Grycan – Lody od pokoleń przez 5 dni – od 28 sierpnia do 1 września i dotyczy wszystkich smaków lodów sprzedawanych na wynos w kubkach papierowych lub wafelkach.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 27.08.2020
Aktualizacja: 27.08.2020