Hala Gwardii tymczasowo zawiesza działalność i uruchamia sprzedaż internetową

Udostępnij artykuł
W związku ze zdiagnozowaniem kolejnych przypadków koronawirusa w Polsce, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów, najemców oraz całego zespołu, operator Hali Gwardii firma CBR Events podjęła decyzję o tymczasowej zmianie formuły działania. Znajdujące się w Hali Targ Żywnościowy oraz operator we współpracy z najemcami uruchamiają sprzedaż internetową za pośrednictwem strony www.sklep.halagwardii.pl, gdzie od najbliższego czwartku znajdzie się ponad 350 produktów od najemców z targu żywnościowego Hali. 

W piątek 13 marca Prezes Rady Ministrów ogłosił tymczasowe zawieszenie działalności centrów handlowych oraz punktów gastronomicznych, pubów, klubów i kawiarni. Formalnie decyzja ta nie obejmuje miejsc takich jak Hala Gwardii, operator oficjalnie mógł zatem nadal prowadzić swoją działalność. 

Dla nas Hala Gwardii to przede wszystkim ludzie, dlatego dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo klientów, najemców oraz naszego zespołu są naszym priorytetem. Decyzja o zamknięciu Hali była bardzo trudna. W tych pełnych wyzwań czasach, jesteśmy świadomi swojej społecznej odpowiedzialności i nie chcieliśmy przyczyniać się do rozprzestrzeniania wirusa. Chcemy jednak zapewnić naszym klientom możliwość kupowania ich ulubionych produktów, a najemców, którzy często prowadzącą małe rodzinne biznesy, wspierać w dotychczasowej działalności. Dlatego wyszliśmy z inicjatywą uruchomienia sprzedaży internetowej we współpracy z najemcami – mówi Robert Baj, Prezes CBR Events.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Strona www.sklep.halagwardii.pl będzie skupiać najemców z Targu Hali Gwardii pod jednym internetowym adresem umożliwiając kupowanie on-line. Dla usprawnienia i komfortu zakupów, operator stworzył także jeden wspólny rachunek bankowych do opłacania transakcji u różnych dostawców. To przedsięwzięcie ma być zrealizowane w bardzo krótkim czasie.

O wprowadzeniu zmian zdecydowaliśmy w niedzielę 15 marca, a ze sprzedażą internetową chcemy wystartować już w najbliższy czwartek, 19 marca – informuje Krystyna Chami z CBR Events, koordynator programu Hali Gwardii. – To spore wyzwanie dla nas, ale szukaliśmy rozwiązania, które pozwoli spełnić oczekiwania i zachować szczególne środki ostrożności. Ta strona ma pomóc w zminimalizowaniu wychodzenia z domów, w miarę indywidualnych możliwości każdego z nas. Dzięki niej sprzedawcy i klienci unikną bezpośredniego kontaktu ze sobą, choć nadal będą mieli możliwość komunikowania się drogą elektroniczną i telefoniczną (tę formę wprowadzamy przede wszystkim ze względu na osoby starsze, dla których będzie ona wygodniejsza). Dodatkowo wszelkie płatności odbywać się będą bezgotówkowo, minimalizujemy więc ryzyko jak tylko to możliwe. Warto podkreślić, że jest to wspólna inicjatywa ludzi skupionych wokół Hali, zespołu CBR Events i najemców. Razem organizujemy się na nowo w tych trudnych okolicznościach. W ten sposób dołączany także i wspomagamy akcję #zostanwdomu, rozumiejąc  jak ważne w tej chwili są takie zachowania społeczne – dodaje Krystyna Chami.

Sklep internetowy będzie działał w okresie zamknięcia Hali Gwardii. Wszystkie zamówienia złożone do piątku będzie można odebrać w sobotę w ciągu dnia w Hali Gwardii, w określonym przedziale czasowym, co pozwoli uniknąć kolejek i zapobiegnie gromadzeniu się dużej liczby osób w jednym miejscu.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 17.03.2020
Aktualizacja: 17.03.2020