Heinz wspiera restauratorów z akcją „Nalot na gastro!”

Udostępnij artykuł
Mimo zakończenia lockdownu wiele osób nadal obawia się jadać na mieście, a branża gastronomiczna wciąż mierzy się z poważnym kryzysem. Heinz nie opuścił swoich partnerów w tym trudnym czasie i postanowił dać Polakom impuls do odwiedzenia ulubionych lokali. Marka zorganizowała akcję „Nalot na gastro!”, wykorzystując do tego media społecznościowe.

Przez ponad dwa miesiące (od połowy marca do połowy maja 2020 r.) polskie restauracje były praktycznie zamknięte. Mimo możliwości sprzedaży na wynos, sytuacja branży gastronomicznej była dramatyczna i nie poprawiła się ona znacząco po ponownym otwarciu lokali. Wśród klientów pozostały obawy o własne zdrowie, a trwające obostrzenia zmniejszyły zaufanie i poczucie komfortu w lokalach. Jednym słowem zmieniły się zachowania konsumenckie.

Dostrzegając trudności branży HoReCa, Heinz postanowił wesprzeć partnerów biznesowych, zachęcając Polaków do odwiedzania swoich ulubionych restauracji. Marka ruszyła w Polskę, robiąc wakacyjny „nalot na gastro”. W akcji wzięło udział 10 lokali gastronomicznych z całego kraju, m.in. Głową w piach z Olsztyna, Wrocław Heavy Meat czy Kraków Well Done. Informacje o „Nalocie” publikowane były zarówno na profilu marki Heinz, jak i na fanpage’ach samych restauracji. W efekcie powstało ponad 20 publikacji. Dla lokalnych restauracji była to darmowa promocja oraz możliwość prezentacji swojej oferty. Fani mieli okazję zobaczyć nie tylko, że lokalne restauracje są już otwarte, ale i bezpieczne. Chętnie dzielili się także poleceniami swoich ulubionych lokali. Wszystkie publikacje w mediach społecznościowych wygenerowały ponad 4,5 miliona wyświetleń.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Produkty marki Heinz od lat są chętnie wybierane przez restauratorów, to dla nas wielkie wyróżnienie i najlepsze docenienie jakości naszych produktów – Olena Ryptyk Brand Manager |Heinz z The Kraft Heinz Company Poland. – Wiemy, że nawet po ponownym otwarciu lokali, branża gastronomiczna znajduje się w trudnej sytuacji. Dlatego chcieliśmy w ten sposób dać impuls do odwiedzania ulubionych restauracji. Wszyscy potrzebujemy w końcu odrobiny normalności i relaksu przy pysznym jedzeniu.

Oprócz promocji lokalnych restauracji, akcja miała też za zadanie pokazać, że korzystanie z usług gastronomicznych przy zachowaniu zasad higieny jest bezpieczne i może być miłą rozrywką dla zmęczonych pandemią Polaków. Za koncepcję działań, kreację i realizację „Nalotu na gastro!” odpowiada agencja digitalowa Bees & Honey (wcześniej Social Art).

Od lat współpracujemy z marką Heinz i przeprowadziliśmy dla niej wiele ciekawych kampanii – mówi Maciej Leonard Żybula, CEO agencji Bees & Honey. – „Nalot na gastro!” był jednak wyjątkową akcją. Cieszymy się, że mogliśmy tą kampanią wesprzeć działania mające na celu poprawę sytuacji firm dotkniętych pandemią koronawirusa. Poza tym, kto nie kocha dobrego jedzenia i Heinza?

To kolejna akcja firmy Heinz wspierająca branżę gastronomiczną w związku z pandemią. Wiosną tego roku, w czasie trwania locdownu, marka przygotowała dla restauratorów „porcję antykryzysową”. Aż 50 tys. produktów Heinz trafiło wtedy do najmniejszych, niesieciowych punktów gastronomicznych.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 24.09.2020
Aktualizacja: 24.09.2020