Hochland Polska dla pracowników

Udostępnij artykuł
Pandemia COVID-19 dotknęła wszystkich, a widmo kryzysu zdrowotnego, jak i gospodarczego, stało się prawdziwym wyzwaniem zarówno dla społeczeństwa, jak i firm. Hochland Polska jako przedsiębiorstwo, które szczególną wagę przywiązuje do wartości rodzinnych, przeprowadził szereg akcji mających na celu wsparcie pracowników w tym wyjątkowym okresie.

W trakcie pandemii wszelkie działania, które jednoczą i niosą pomoc, są niezwykle cenne i potrzebne. Dlatego firma Hochland Polska postanowiła zorganizować akcje specjalne, skierowane do pracowników i ich rodzin. Wdrożone przez nas działania pomogły w krótkim czasie dostosować się do nowych okoliczności i wyzwań związanych ze zdalnym nauczaniem. Zaproponowaliśmy także wspólne gotowanie na ekranie, połączone z edukacją na temat idei zero waste, a także kreatywny konkurs, w którym do wygrania są fantastyczne nagrody. Hochland Polska jest blisko swoich pracowników i ich rodzin – dla nas takie działania to naturalny odruch, zwłaszcza w tym trudnym dla wszystkich czasie – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Komputer dla Dziecka – edukacja dla wszystkich!

Niemalże z dnia na dzień bardzo wiele osób musiało przeorganizować swój dotychczasowy tryb życia i w dużym stopniu przejąć rolę nauczyciela swoich dzieci. Narastające zmiany w sferze edukacji nie przeszły niezauważone przez firmę Hochland Polska, która uruchomiła program pod hasłem „Komputer dla Dziecka”. W jego ramach zaoferowała swoim pracownikom możliwość skorzystania z dofinansowania na zakup sprzętu komputerowego. Częściowe sfinansowanie zakupu pochodzi ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Wszystko po to, aby umożliwić dzieciom pracowników równy dostęp do nauki zdalnej. Z benefitów akcji ‘’Komputer dla Dziecka’’ mogły skorzystać osoby mające dziecko w wieku 7-18 lat. Do końca maja kwota dofinansowania przekroczyła 40 tys. złotych – z akcji skorzystało aż 77 rodzin i 89 dzieci.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
kwiecień-maj 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Wirtualne warsztaty – kreatywny sposób na spędzanie czasu w domu

By nie dać się pokonać nudzie, firma Hochland Polska zainicjowała również specjalne warsztaty kulinarne online Hochland KIDS AT HOME 2020. Wirtualne spotkania dla dzieci stały się wyjątkową okazją do wspólnego przygotowania posiłków, porcją świetnej zabawy, a także ciekawą lekcją wiedzy na temat zdrowego odżywiania i niemarnowania żywności. Warsztaty online dla dzieci poprowadził ambasador marki Almette – David Gaboriaud, szef kuchni Ernest Jagodziński oraz wybitna restauratorka Beata Mazel. W warsztatach wzięło udział ponad 40 dzieci!

Przygoda z reklamą dla najmłodszych

Kolejną odsłoną akcji Hochland KIDS AT HOME 2020są lekcje online o reklamie. Firma Hochland Polska przykłada szczególną wagę do promowania wartości firmy – i poprzez lekcję dzieli się w ciekawy sposób wiedzą z najmłodszymi. Lekcja jest dostępna online, a informacje zdobyte podczas oglądania stają się ważnym elementem kolejnego wyzwania dla dzieci pracowników – konkursu z super nagrodami. Zadanie pozwala najmłodszym na uruchomienie wyobraźni i kreatywności, polega bowiem na przygotowaniu plakatu lub nagraniu krótkiego, 30 sek. filmiku, który będzie autorską reklamą serka Almette.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 15.06.2020
Aktualizacja: 15.06.2020