Jesienne menu w North Fish

Udostępnij artykuł
We wszystkich restauracjach pojawiły się nowości. Aktualne propozycje zostały wzbogacone aż o dwanaście nowych pozycji.

Specjalnie dla miłośników grzybobrania w nowym menu nie mogło zabraknąć zeszłorocznych hitów jesieni, czyli zupy grzybowej oraz łososia norweskiego zapieczonego w sosie kurkowym. Kolejną pozycję w menu obiadowym zajmuje skalnica tzatziki, czyli filet ze skalnicy w panierce z autorskim sosem tzatziki.

W ofercie jesiennej pojawił się po raz pierwszy serburger, czyli burger z serem panierowanym Edam, sosem tatarskim oraz mixem sałat. Plastry pomidora, ketchup oraz czerwona cebula stanowią jego pyszne dopełnienie.

Nowa oferta w North Fish dotyczy także kategorii Snax. Gość ma do wyboru kreweteki w chrupiącej panierce, krążki z kalmarów panierowanych na miejscu, pikantne kulki serowez jalapeño, panierowane kawałki z dorsza czarnego lub paluszki z fileta z mintaja. Wszystkie te pozycje dostępne są w dwóch wersjach: małej i dużej.

Oprócz tej całej masy nowości zmieniony został system zestawów do burgerów, tortilli czy snax. Wprowadzono proste i czytelne zestawy za 6, 8, 9 i 10 zł. Jeżeli ktoś ma ochotę na frytki i puszkę Pepsi to może je kupić już za 6zł:
– frytki + puszka Pepsi – 6zł
– ćwierćkilowe frytki + puszka Pepsi – 8zł
– frytki + lemoniada – 9zł
– ćwierćkilowe frytki + lemoniada – 10zł

Dla gości zostały przygotowane również promocje, dostępne m.in. w aplikacji mobilnej North Fish. Oferta „Jesień” dostępna jest we wszystkich restauracjach sieci do 29 listopada 2020 r.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 08.09.2020
Aktualizacja: 08.09.2020