KFC Collect – nowy wymiar usługi Drive Thru

Udostępnij artykuł
Wygoda, bezpieczeństwo i oszczędność czasu to główne zalety korzystania z aplikacji internetowych, dzięki którym coraz więcej codziennych czynności załatwiamy online. Aby zamawianie jedzenia na wynos stało się jeszcze prostsze i bardziej komfortowe, KFC wprowadziło do swojej aplikacji innowacyjną opcję, która przyspiesza proces zamawiania i umożliwia jego bezpieczny, wygodny odbiór w wybrany przez siebie sposób.

W zaktualizowanej wersji aplikacji KFC pojawiła się właśnie opcja KFC Collect, będąca odpowiedzią na światowe trendy w nowoczesnym podejściu restauracji do obsługi swoich gości. Nowa funkcja pozwala na wygodne zamówienie ulubionych produktów zapewniając trzy, w pełni bezpieczne opcje ich osobistego odbioru: w restauracji, przy okienku Drive Thru lub na specjalnie oznakowanym parkingu restauracji KFC.

KFC od zawsze stawia na innowacje, dzięki którym staje się marką jeszcze bardziej dostępną dla swoich gości. Tym razem zmiany objęły rozszerzenie aplikacji KFC® Collect, która oferuje teraz jeszcze większą swobodę w odbiorze zamówionego posiłku. Jestem przekonany, że wprowadzone przez nas nowe rozwiązania spodobają się naszym gościom i okażą się niezwykle przydatne, zwłaszcza w kontekście wyzwań związanych z pandemią i licznymi obostrzeniami podyktowanymi kwestiami bezpieczeństwapowiedział Thomas Łacek, KFC Global Marketing Director.

Wystarczy zamówić swoje ulubione danie z odbiorem na parkingu i zatrzymać się przed restauracją w wyznaczonym miejscu, a po chwili pracownik KFC przyniesie zamówienie prosto pod drzwi zaparkowanego pojazdu.

Ten sposób wygodnego, szybkiego i bezpiecznego zamawiania dań jako pierwsza oferuje sieć KFC. Należy jedynie pobrać aplikację na telefon albo jeśli już się ją ma – zaktualizować do najnowszej wersji, a następnie postępować zgodnie z wyznaczonymi krokami:

  1. Wybierz opcję KFC® Collect
  2. Skomponuj swój idealny posiłek, wybierając dania z szerokiej gamy wyjątkowych produktów KFC
  3. Zapłać online – kartą, szybkim przelewem, Blikiem lub poprzez Apple Pay / Google Pay
  4. Wybierz sposób odbioru swojego zamówienia, spośród trzech dostępnych opcji:
    KFC® Zamów i Odbierz – odbiór w restauracji
    KFC® Click & Drive Thru – odbiór przy okienku Drive Thru
    KFC® Parking Pickup – odbiór na parkingu.

KFC® Collect daje użytkownikom możliwość dokonania wszystkich czynności zdalnie, jedynie poza samym odbiorem zamówienia.

KFC od kilku lat jest liderem rozwiązań digital w branży restauracyjnej. Robimy to  by w pełni spełniać oczekiwania wszystkich fanów naszych restauracji. Stawiamy na coraz lepszy user experience naszych gości, dzięki czemu odnotowujemy wysoki poziom ich zadowolenia. Jestem przekonany, że KFC® Collect w pełni odpowiada na ich potrzeby zapewniając maksymalną dowolność w wyborze sposobu odbioru zamówieniadodał Maciej Jędrychowski, KFC Digital Director CEE.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 07.08.2020
Aktualizacja: 07.08.2020