Letnie nowości w Starbucks

Poza limitowaną ofertą zmieniających kolor kubków, które już teraz podbijają Europę, do polskich kawiarni sieci powrócił także ulubiony amerykański, inspirowany latem S’mores Frappuccino o smaku pianek marshmallow. Obie nowości dostępne są w sklepach do wyczerpania zapasów.

Limitowana edycja wielorazowych kubków Starbucks z serii cold cups (przeznaczonych do zimnych napojów) jest dostępna w zestawie pięciu kolorów, które choć z pozoru wyglądają zwyczajnie,  po napełnieniu zimnym napojem zmieniają kolor.Tym sposobem np. cytrynowy kubek zmienia się w zielony, a turkusowy w malinowy.

Poza ofertą wielorazowych kubków, latem szczególną popularnością w Starbucks cieszy się także kategoria zimnych kaw, czyli Frappuccino. W tym roku wśród nowości znajduje się m.in. kojarzące się z wieczorami spędzanymi przy ognisku, kremowe S’mores Frappuccino z dodatkiem kruszonych herbatników, pianek marshmallow i mlecznej czekolady. Napój dostępny jest w Polsce pierwszy raz od wielu lat i szybko zdobywa nowych miłośników.

Lato w kawiarniach Starbucks to sezon, który obfituje w wiele pysznych i zaskakujących nowości. W tym roku szałem w Polsce okazała się limitowana edycja wielorazowych kubków cold cups. Po pierwszych dwóch tygodniach musieliśmy zamówić kolejną partię! Dlatego osoby, które chciałyby je zdobyć, zachęcam do odwiedzin w naszych kawiarniach mówi Katarzyna Pijanowska, Marketing Manager Starbucks Polska.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
kwiecień-maj 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.