Maczfit wystartował z własną aplikacją

Udostępnij artykuł
Catering dietetyczny wprowadził kolejną inicjatywę dla swoich klientów, by jeszcze bardziej ułatwić im proces zarządzania swoim zamówieniem, zmianami i dbania o regularność spożywanych posiłków. Aplikacja Maczfit pozwala w prosty i szybki sposób zarządzać swoim menu, dostawą oraz wyborem posiłków na następne dni.

Aplikacja Maczfit to nowe, kolejne ułatwienie, które marka stworzyła z myślą o swoich klientach. Pozwala na zarządzanie całym procesem dostawy posiłków i nie tylko. Za pomocą kilku kliknięć użytkownicy mogą zmieniać kaloryczność swojej diety, harmonogram, adres dostaw, a także oceniać posiłki.

Aplikacja wyposażona jest w zestaw powiadomień, które pozwalają zachować regularność spożywanych posiłków i kontrolować postępy. Funkcja „Stop JESZ”, wyświetla na ekranie smartfona informacje o konieczności spożycia kolejnego posiłku. Nie trzeba już pamiętać o przedłużeniu diety dzięki pierwszemu na rynku modelowi subskrypcji.

Po zainstalowaniu aplikacji Maczfit użytkownicy mają możliwość skorzystania z rabatu 10% na pierwsze zamówienie w aplikacji. Użytkownicy mogą też dołączyć do Programu Lojalnościowego, zbierać rzodkiewki za określone aktywności, jak zjedzone dni diety, ocena posiłków oraz polecenie Maczfit znajomym i wymieniać je na darmowe pakiety w Maczfit.

Poprzez zarządzanie swoim kontem w aplikacji użytkownicy mogą:

  • zamawiać dietę,
  • przenosić adres dostawy, a także wstrzymywać/wznawiać zamówienia,
  • zmieniać kaloryczność lub dietę,
  • przedłużać lub odnawiać dietę,
  • wybierać posiłki w Wyborze Menu,
  • oceniać posiłki,
  • polecać Maczfit znajomym i zdobywać „rzodkiewki”,
  • korzystać z programu lojalnościowego.

Marka Maczfit to nie tylko catering dietetyczny, lecz także pomoc w osiągnięciu wymarzonej sylwetki, dobrego samopoczucia i zmianie nawyków żywieniowych. Zadowolenie klientów i szerzenie zdrowego stylu życia są domeną firmy i motywacją do dalszych działań. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.maczfit.pl/aplikacja-mobilna.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
kwiecień-maj 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 20.07.2020
Aktualizacja: 20.07.2020