Firma na podstawie ankiety opublikowanej w mediach społecznościowych wybrała seniorów z całej Polski, którzy bezpiecznie i bezdotykowo otrzymali aż 500 posiłków cateringu dietetycznego pod same drzwi.
Nie ustają apele, by w związku z rosnącą liczbą zachorowań na COVID-19 w Polsce, w trosce o swoje zdrowie i bezpieczeństwo, osoby szczególnie narażone w miarę możliwości pozostały w domach. W odpowiedzi na zalecenia, na profilach marki Maczfit w mediach społecznościowych pojawił się komunikat, który zwrócił uwagę internautów. Firma zachęcała, by wszyscy zainteresowani wypełnili ankietę i w kilku zdaniach opisali historię seniorów, którzy z powodu niepewnej sytuacji związanej z epidemią, powinni otrzymać wsparcie w postaci posiłków. Spośród wielu zgłoszeń wybrano kilkadziesiąt osób, którym bezpiecznie i bezdotykowo przekazano dania cateringu dietetycznego pod same drzwi.
Jesteśmy marką odpowiedzialną społecznie, a zatem naszym obowiązkiem jest, by wspierać tych, którzy dzisiaj tego najbardziej potrzebują. Inicjatywa #MaczLove była efektem pracy wielu osób z zespołu Maczfit i ogromnie się cieszę, że po raz kolejny mieliśmy szansę, by podzielić się dobrem– mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor marketingu marki Maczfit.
12 listopada z siedziby firmy w Szymanowie wyruszyły pierwsze posiłki, które dostarczono na terenie wielu polskich miast. Dzięki temu seniorzy mogli pozostać w domach bez narażania swojego zdrowia. Łącznie wydano aż 500 posiłków, a wśród potrzebujących znalazły się głównie osoby samotne, które przebywały na kwarantannie.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE październik-listopad 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.