#McZestaw Mocy od McDonald’s dla pracowników szpitali

Udostępnij artykuł
Zaangażowanie w akcję #WzywamyPosiłki, współpraca z harcerzami, dostarczanie dań dla służby zdrowia –  to pierwsze  działania marki, których celem jest wsparcie osób pomagających w walce z rozprzestrzenianiem się koronawirusa.

McDonald’s jest partnerem strategicznym akcji #WzywamyPosiłki. W jej ramach, we współpracy z partnerami, do pracowników wybranych szpitali doręczane są bezpłatne posiłki, McZestawy Mocy, które pomagają zachować energię do działania. Dzięki zaangażowaniu licencjobiorców firmy, ponad 500 ciepłych posiłków trafiło dotychczas do 5 placówek w Warszawie, Krakowie i Bolesławcu. Na dzisiaj została zaplanowana dostawa kolejnych 600 McZestawów Mocy do szpitali w Krakowie, Łodzi, Zgierzu oraz Wrocławiu. Skala zaangażowania wciąż rośnie, poszerzając się między innymi o kolejne szpitale czy lokalne inicjatywy zgłaszane przez licencjobiorców.

Jesteśmy na co dzień blisko ludzi. W tej szczególnej sytuacji chcemy wykorzystać nasze możliwości operacyjne, bliskość naszych restauracji i wspierać tych, którzy pomagają. Obserwujemy to, co dzieje się lokalnie i reagujemy na potrzeby – podkreśla Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. relacji korporacyjnych McDonald’s Polska. 

Dostawy McZestawów Mocy odbywają się w sposób bezkontaktowy, we współpracy z zewnętrznymi operatorami McDelivery lub wolontariuszami, którzy odbierają produkty z restauracji z opcją McDrive. Do każdego ciepłego posiłku nasi pracownicy dołączają podziękowania od pracowników restauracji.

SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 20.03.2020
Aktualizacja: 23.03.2020