Menu śniadaniowe w kolejnych lokalach Pasibusa

Udostępnij artykuł
Marka wprowadza ofertę do ośmiu punktów od 21 października. Goście będą mogli wybrać na śniadanie burgery m.in. z: hummusem, jajkiem sadzonym lub jajecznicą, a do tego zamówić kawę.

Postanowiliśmy urozmaicić naszą ofertę o pozycje śniadaniowe, bo od dawna dochodziły do nas głosy, że burger z wołowiną nie dla każdego jest najlepszym posiłkiem rano. W naszych propozycjach śniadaniowych króluje jajko w różnej postaci oraz takie smaczne dodatki, jak autorski hummus czy grillowany boczek i guacamole. Z czasem planujemy wprowadzić do oferty śniadaniowej również coś na słodko – dla prawdziwych łakomczuchów tłumaczy Jakub Aleksandrowicz, dyrektor marketingu Pasibusa. 

Codziennie od otwarcia do 12:00 w 10 lokalach Pasibusa będzie można spróbować propozycji śniadaniowych oraz kawy. W ofercie znalazły się m.in.: Polisz – z jajkiem sadzonym, białym sosem, grillowanym boczkiem i sałatą lodową, Jajamole – także z jajkiem sadzonym, hummusem, guacamole, chorizo, rukolą, zatarem i majonezem, Halamus – z hummusem, grillowanymi cebulą i pomidorem, serem cheddar, szczypiorem i majonezem, a także Boczuś – z jajecznicą, grillowanymi pieczarkami i boczkiem, serem cheddar, majonezem i szczypiorem.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Wszystkie burgery śniadaniowe podawane są w maślanych bułkach i kosztują od 8 do 11 zł. W ofercie śniadaniowej jest również Hummus Bowl za 15 zł. To miska wypełniona hummusem, jajkiem sadzonym, grillowanymi cebulą i pomidorem, a także papryczką jalapeno, szczypiorem i zatarem. Do śniadaniowego burgera goście Pasibusa mogą dokupić kawę za 5 zł. 

Oferta śniadaniowa Pasibusa jest wprowadzana do lokali w: galerii Magnolia Park i Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu, galerii Posnania w Poznaniu, Silesia City Center w Katowicach, Galerii Warmińskiej w Olsztynie, Galaxy Centrum w Szczecinie oraz Manufakturze w Łodzi. Wcześniej – w czerwcu br. marka burgerowni uruchomiła menu śniadaniowe w dwóch wrocławskich lokalach działających w galeriach Wroclavia i Fashion Outlet we Wrocławiu. 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 21.10.2020
Aktualizacja: 21.10.2020