Michał Ławniczak, Radaway: Podjęliśmy działania wspierające naszych kontrahentów

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS] Hotele, pomimo pojawiających się ograniczeń związanych z pandemią, działały i przyjmowały gości. Muszą więc dbać o najwyższy poziom proponowanych usług. Dlatego wiele z nich prowadziło remonty lub odświeżało wnętrza na przybycie klientów. Nie brakuje również rearanżacji łazienek i modernizacji stref prysznicowych. Otrzymujemy wiele zapytań w tym temacie i będąc w stałym kontakcie z kontrahentami tworzymy dla nich oferty spełniające wszelkie oczekiwania i potrzeby, zarówno te związane z funkcjonalnością, jak i designem – mówi Michał Ławniczak, dyrektor handlowy Radaway w komentarzu przygotowanym na potrzeby publikacji Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2022.

Michał Ławniczak, Radaway
Michał Ławniczak, Radaway

Jesteśmy obecni w całym procesie – począwszy od pomocy w wyborze produktu, poprzez pomiar miejsca na kabinę, jej montaż przez certyfikowanych instalatorów, aż po zakończenie prac i serwis gwarancyjny oraz posprzedażowy. Proponowane modele dostępne są w krótkim czasie (nawet w ciągu dwóch dni roboczych w przypadku kabin standardowych i 10 dni w przypadku kabin tworzonych na zamówienie) oraz z gwarancją do 3 lat i 10 letnią gwarancją na dostępność części zamiennych. Hotelom oferujemy również personalizację produktów. Dzięki usłudze laserowego grawerowania czy kolorowego nadruku na szkle montowana kabina może zyskać dodatkową wartość dekoracyjną.

Doskonale rozumiemy trudną sytuację, w której znalazły się hotele w związku z pandemią

Między innymi dlatego podjęliśmy liczne działania wspierające naszych kontrahentów. Jesteśmy w stałym kontakcie ze współpracującymi z nami hotelami, a ofertę dostosowujemy do ich indywidualnych potrzeb i możliwości. W celu wsparcia hoteli, na naszej stronie uruchomiliśmy zakładkę z referencjami, w której znajdują się wszelkie istotne informacje na ich temat m.in. opis obiektu, zdjęcia, dane kontaktowe. Wierzymy, że poprzez kanały komunikacji Radaway jesteśmy w stanie dotrzeć do osób, które zdecydują się na wizytę w hotelach prowadzonych przez naszych partnerów i tym samym pomożemy im w tych trudnych czasach.

Jeśli chodzi o działalność naszej firmy, to w minionym roku udało nam się wprowadzić do oferty wiele nowości produktowych oraz dodatkowych rozwiązań pozwalających na jeszcze lepsze dopasowanie naszych propozycji do łazienek oraz gustów klientów. Wśród nich oprócz kolejnych modeli kabin prysznicowych pojawiła się nowa usługa – Print Radaway, czyli kolorowy nadruk na szkle. Jesteśmy przekonani, że usługa przypadnie do gustu branży HoReCa. W końcu kabina z wielobarwnym wzorem może stać się nie tylko doskonałą ozdobą łazienki, ale również oryginalnym elementem brandingu hoteli.

Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Opublikowano: 28.03.2022
Aktualizacja: 28.03.2022