Marka zaprosiła do współpracy aktora znanego z kultowych ról w filmach i serialach. W spotach z przymrużeniem oka radzi, jak umilić sobie jesienny czas. Nie zabrakło też pomysłów na potrawy z produktami od Łowicza.
W spotach marki aktor wciela się w postać Pana Jesieniarza – męskiego odpowiednika popularnej w mediach społecznościowych „jesieniary”, czyli po prostu miłośniczki tej pory roku i jej atrybutów. Bohater w humorystyczny sposób przedstawia patenty na przetrwanie jesieni dla każdego.
Łącznie powstały trzy filmiki. Każdy prezentuje inną, jesienną poradę oraz smakowitą propozycję posiłku z wybranym produktem Łowicza: dżemem, syropem, sosem lub Kaszottem. Filmy można obejrzeć na kanale Youtube Łowicza: Łowicz Samo najlepsze. Towarzyszą im krótsze formaty reklamowe na Facebooku, Instagramie (w tym na InstaStories). Kreacja cyklu video powstała we współpracy marki z Feeders Agency. Produkcją zajęło się Letemknow Sequence. Za planowanie mediów odpowiadają wewnętrzne działy Grupy Maspex, do której należy marka Łowicz.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE październik-listopad 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.