Mlekovita z powodzeniem przeszła audyt Zintegrowanego Systemu Zarządzania

Udostępnij artykuł
Obejmuje on: System Bezpieczeństwa Żywności FSSC 22000 oraz System Zarządzania Środowiskowego ISO 14001. Prowadzenie działalności w zgodzie z najwyższymi standardami jest wyrazem odpowiedzialności firmy za zdrowie konsumentów oraz stan środowiska naturalnego. Audyt został przeprowadzony w dniach 14-16 października 2020 r. przez zespół audytorów Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji.

Wyniki przeprowadzonego audytu dowodzą wysokiej skuteczności funkcjonowania systemu w Mlekovicie, a dla klientów są gwarancją najwyższej jakości i bezpieczeństwa oferowanych produktów. Potwierdzają także, że firma działa w sposób przyjazny dla środowiska, przy respektowaniu wszystkich obowiązujących wymagań prawnych i technicznych.

Utrzymanie największych standardów jakości wymaga dużego zaangażowania wszystkich pracowników w każdym aspekcie naszej działalności. Wspólny wysiłek przynosi jednak wymierne korzyści zarówno dla klientów, jak i samej firmy. W Mlekovicie najważniejszy jest dla nas konsument i zaspokajanie jego potrzeb, dlatego nieustannie pracujemy nad rozwojem naszej oferty najwyższej jakości produktów mlecznych. Równie istotna jest odpowiedzialność za środowisko. Dlatego dążymy do ciągłego doskonalenia poprzez realizację polityki Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz wyznaczonych celów i zadań – mówi prezes zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński.

Mlekovita od ponad 20 lat pracuje zgodnie z międzynarodowymi systemami. Wszystkie procesy produkcyjne – od etapu pozyskiwania surowców poprzez ich przetwórstwo aż po dystrybucję i sprzedaż – odbywają się według Zintegrowanego Systemu Zarządzania, który obejmuje System Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności FSSC 22000 i System Zarządzania Środowiskowego ISO 14001. Za promowanie międzynarodowych standardów zarządzania Mlkoevita została nagrodzona za przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. podczas ubiegłorocznego Polskiego Dnia Jakości.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 21.10.2020
Aktualizacja: 21.10.2020