Mural McDonald’s w centrum Warszawy

Udostępnij artykuł
Zmiany w sposobie przygotowania klasycznych burgerów stały się pretekstem do dyskusji o języku. Wojciech Mann i Jan-Rapowanie w serii na YouTube zainspirowali konsumentów do udziału w konkursie na najciekawszą propozycję wyrażenia zachwytu. Spośród setek zgłoszeń marka wybrała najbardziej kreatywne hasło, które już teraz można zobaczyć na muralu w samym centrum Warszawy. Mistrzowie słowa spierali się zarówno o „młodzieżowe” określenia, jak i użyteczność kilometrowych metafor.

W trzyodcinkowej serii rozmów zachęcili widzów do zajęcia stanowiska w dyskusji i stworzenia własnych fraz którymi można wyrazić zachwyt. Konsumenci sami mogli stworzyć epitety, porównania i metafory na temat burgerów McDonald’s. Najciekawsza propozycja, wybrana spośród setek zgłoszeń, trafiła na mural w samym centrum Warszawy.

Pretekstem do dyskusji oraz zaangażowania widzów są zmiany w sposobie przygotowania klasycznych burgerów McDonald’s. Wiosną tego roku produkty marki, m.in. Big Mac, McRoyal®, Cheeseburger, Hamburger, WieśMac czy McDouble® przeszły serię drobnych zmian, które wpływają m.in. na jeszcze lepszy smak czy większą soczystość mięsa.  Od 30 lipca do 7 sierpnia konsumenci umieszczali swoje propozycje na dedykowanej stronie oraz poprzez interaktywne bannery.

Najbardziej kreatywne hasło autorstwa Nutki S. można oglądać do połowy września 2020 r. na muralu samym centrum Warszawy przy skrzyżowaniu ul. Chmielnej z al. Jana Pawła II.Działania są częścią kampanii komunikującej zmiany w produktach McDonald’s, która prowadzona jest w mediach tradycyjnych, w tym telewizji, oraz w digitalu (na VOD, YouTube, Spotify oraz Filmweb). Obejmuje również kanały własne marki oraz wsparcie PR.

Koncept kreatywny stworzyła i zrealizowała agencja DDB. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, kampanię PR przeprowadziła agencja 24/7Communication, zaś działania w social media McDonald’s Polska prowadzi Isobar Polska.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 10.09.2020
Aktualizacja: 10.09.2020