Nowa aplikacja i karta lojalnościowa w the White Bear Coffee

Udostępnij artykuł
Goście mogą korzystać z tych rozwiązań od połowy września. Dzięki aplikacji goście zamówią wybrany gorący napar lub inne napoje, a także kawę w ziarnach. W ofercie znajdują się również ciasta i przekąski. Ich wybór będzie się zmieniał, ale zawsze dostępna będzie lubiane przez gości: szarlotka i sernik.

Czas zamknięcia wpłynął na to, że branża gastro z konieczności przeniosła się w dużej mierze na rynek delivery – mówi Piotr Olechno, współwłaściciel marki the White Bear Coffee.Jeszcze w marcu wprowadziliśmy więc sprzedaż kawy i ciast z dowozem do odbiorców. Mimo że nie są to artykuły pierwszej potrzeby, ruch ten przyniósł wymierne korzyści. Ale też pokazał, że się nie podajemy, że nam zależy i klienci to docenili. Teraz idziemy krok dalej i proponujemy rozwiązania, które poprawią naszą pozycję w sieci i otworzą nas bardziej na internautów.

Aplikacja do zamówień online jest zintegrowana z systemem lojalnościowym. Każdy produkt posiada pewną wartość punktową. Wartości te można zliczać i przy kolejnej wizycie w kawiarni odjąć uzyskaną kwotę od sumy zamówienia, dopłacając tylko różnicę. A jeśli punktów uzbiera się więcej, to po prostu wymienić je na ulubioną kawę.

Wprowadzenie takiego rozwiązania poza tym, że usprawni zdalne zamówienia – a mamy coraz więcej klientów, którzy nawet jeśli chcą nas odwiedzić i usiąść przy stoliku, to wcześniej robią zamówienie online – służy też budowaniu społeczności wokół lokalu – zauważa Marcin Zalewski, barista i współwłaściciel sieci the White Bear Coffee.Ostatnie miesiące pokazały, że to jedna z kluczowych spraw dla utrzymania ruchu w kawiarni.  Okazało się też, że mimo iż na rynku nie funkcjonujemy długo, bo tylko ponad rok, to mamy mocne wsparcie ze strony klientów i udało nam się wokół Miśków stworzyć fajną grupę miłośników kawy. Chcemy o nich dbać i pozytywnie zaskakiwać.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 30.09.2020
Aktualizacja: 30.09.2020