ORZO People Music Nature powróci w formule 2.0

Udostępnij artykuł
Myślę, że jesteśmy w uprzywilejowanej pozycji, w kontekście powrotu do działalności, ponieważ dysponujemy wielkopowierzchniowymi lokalami między 500 a 1000 metrów, więc możemy posadzić gości co drugi stolik i nie stanowi to dla nas problemu. Informacją, którą podam teraz po raz pierwszy jest wiadomość, że będziemy wracać w modelu 2.0 – zdradził Maciej Żakowski podczas rozmowy LIVE, która odbyła się 13 maja na profilu Facebook Nowości Gastronomicznych.

Prawdopodobnie nie będziemy gotowi z otwarciem na 18 maja, jednak postaramy się wrócić jak najszybciej. W niektórych lokalach mamy jeszcze do rozwiązania kwestie czynszowe. Myślę, że to kwestia kilku tygodni, może mniej. Na pewno wystartujemy z okrojonym menu, znacznie krótszym, z dużo dłuższą ważnością, jeśli chodzi o food cost czy food waste. Musimy nasze struktury pracy zbudować nieco od początku – dodał Maciej Żakowski.

ORZO people-music-nature to naturalnie gościnna miejska przestrzeń, a także oryginalna kuchnia pełna zdrowych składników. Można tu poczuć się wygodnie – zrelaksować się, posłuchać muzyki i złapać oddech od miejskiego zgiełku. Wszystko to w wyjątkowo pozytywnym środowisku wypełnionym palmami areki, epripnemnum złocistym, bluszczem, czy zielistkami stemberga. Rośliny te oczyszczają powietrze z toksycznego benzenu, ksylenu oraz toulenu, których stężenie w polskich miastach jest wysokie. Część z nich pochodzi z listy ustanowionej przez NASA – są one wysyłane w kosmos, aby dostarczać kosmonautom świeżego tlenu.

Zachęcamy do zapoznania się z całą rozmową z Maćkiem Żakowskim, współwłaścicielem ORZO People Music Nature oraz Pawłem Światczyńskim, CEO Restaurant Week.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 15.05.2020
Aktualizacja: 15.05.2020