Myślę, że jesteśmy w uprzywilejowanej pozycji, w kontekście powrotu do działalności, ponieważ dysponujemy wielkopowierzchniowymi lokalami między 500 a 1000 metrów, więc możemy posadzić gości co drugi stolik i nie stanowi to dla nas problemu. Informacją, którą podam teraz po raz pierwszy jest wiadomość, że będziemy wracać w modelu 2.0 – zdradził Maciej Żakowski podczas rozmowy LIVE, która odbyła się 13 maja na profilu Facebook Nowości Gastronomicznych.
Prawdopodobnie nie będziemy gotowi z otwarciem na 18 maja, jednak postaramy się wrócić jak najszybciej. W niektórych lokalach mamy jeszcze do rozwiązania kwestie czynszowe. Myślę, że to kwestia kilku tygodni, może mniej. Na pewno wystartujemy z okrojonym menu, znacznie krótszym, z dużo dłuższą ważnością, jeśli chodzi o food cost czy food waste. Musimy nasze struktury pracy zbudować nieco od początku – dodał Maciej Żakowski.
ORZO people-music-nature to naturalnie gościnna miejska przestrzeń, a także oryginalna kuchnia pełna zdrowych składników. Można tu poczuć się wygodnie – zrelaksować się, posłuchać muzyki i złapać oddech od miejskiego zgiełku. Wszystko to w wyjątkowo pozytywnym środowisku wypełnionym palmami areki, epripnemnum złocistym, bluszczem, czy zielistkami stemberga. Rośliny te oczyszczają powietrze z toksycznego benzenu, ksylenu oraz toulenu, których stężenie w polskich miastach jest wysokie. Część z nich pochodzi z listy ustanowionej przez NASA – są one wysyłane w kosmos, aby dostarczać kosmonautom świeżego tlenu.
Zachęcamy do zapoznania się z całą rozmową z Maćkiem Żakowskim, współwłaścicielem ORZO People Music Nature oraz Pawłem Światczyńskim, CEO Restaurant Week.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.