Ostrołęka: Sphinx z nowym lokalem

Udostępnij artykuł
Sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, powiększyła się o kolejną restaurację, która działa przy ul. Goworowskiej 37 i jest pierwszym lokalem pod szyldem Sphinx uruchomionym w tym mieście. Punkt jest prowadzony przez franczyzobiorcę.

Nowo otwarta restauracja ma powierzchnię około 200 mkw., a dodatkowo dysponuje sezonowym ogródkiem. Łącznie może zmieścić ponad 100 gości. Wnętrze jest urządzone w charakterystycznym wystroju sieci Sphinx – z kolorowymi lampami z tykw, orientalnymi dekoracjami, roślinnymi ozdobami. Elementem wyróżniającym lokal w Ostrołęce na tle innych restauracji Sphinx jest dekoracyjna ściana z zieleni. Lokal jest dostosowany m.in. do potrzeb gości odwiedzających lokal z dziećmi – są krzesełka do karmienia, dzieci mogą wybrać dania z karty Kids Menu, a potrawy są podawane na dziecięcej zastawie. Jest też miejsce do przewijania niemowląt.

To trzecia restauracja Sphinx uruchomiona w tym roku, z czego druga po odmrożeniu branży gastronomicznej. Powstała wśród osiedli mieszkaniowych, w dobrze dostępnym komunikacyjnie miejscu, naprzeciwko galerii handlowej. Mamy nadzieję, że szybko zdobędzie grono stałych klientów, zwłaszcza że we wszystkich restauracjach Sphinx w Polsce, a tym samym i w Ostrołęce, niedawno zostało wprowadzone nowe menu główne mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej siecią Sphinx.

Ostrołęcka restauracja jest otwarta od poniedziałku do czwartku w godz. 12:00-22:00, w piątki i soboty: 12:00-24:00, a w niedziele w godz. 11:00-22:00. Goście odwiedzający lokal mogą skorzystać z bogatej karty dań, która ma obecnie nową odsłonę. Menu Sphinx to, oprócz popularnej shoarmy, także steki, burgery i inne dania mięsne, ryby, sałatki oraz desery, jak również dania wegetariańskie. Główne kategorie dań zawierają też zestawy dla kilku osób, dzięki czemu klienci mogą dzielić się smakami. Wśród nowości najnowszej karty Sphinx znalazły się takie propozycje jak: steki master i ze szpinakiem, sałatka grecka i sałatka z falafelem, a także pstrąg z pieca czy sernik z truskawkami.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 27.08.2020
Aktualizacja: 27.08.2020