Papa John’s z pierwszym subfranczyzobiorcą w Polsce

Nowy partner sieci w ramach sfinalizowanej transakcji przejął dwa już istniejące lokale w Warszawie – przy ul. Postępu i na Wilanowie.  Przedstawiciele marki rozmawiają już z kolejnymi zainteresowanymi przedsiębiorcami.

Papa John’s to jedna z trzech największych na świecie marek działających na rynku dostaw pizzy. W Polsce jest obecna od grudnia 2017 roku. Zarządza nią spółka Lech Pizza – będącą częścią największego franczyzobiorcy marki na świecie – PJ Western. Po dwóch latach samodzielnego rozwoju i uruchomieniu sześciu własnych lokali, w październiku 2019 roku spółka postanowiła skupić część swoich działań na poszukiwaniu partnerów franczyzowych na polskim rynku. W połowie lipca Lech Pizza podpisał dwie pierwsze umowy, przekazujące funkcjonujące lokale sieci w ręce pierwszego subfranczyzobiorcy.

 Ali Tofur posiada bardzo duże doświadczenie w branży gastronomicznej, od wielu lat rozwijając z sukcesem różne koncepty gastronomiczne w Wielkiej Brytanii.

Bardzo cieszymy się, że Ali Tofur dołączył do naszego zespołu. Wierzymy, że jego ogromne doświadczenie zarówno w branży gastronomicznej, jak i bardzo dobra znajomość marki Papa John’s, będzie dla nas niezwykle cenne. Stawiamy na pełne partnerstwo i otwartą, transparentną współpracę. Tym chcemy się wyróżnić i przyciągnąć kolejnych chętnych przedsiębiorców tłumaczy Grzegorz Ziarek, dyr. zarządzający Papa John’s w Polsce.  Naszym celem jest pozyskanie góra dwóch, trzech partnerów, z którymi wspólnie będziemy dalej rozwijać markę Papa John’s w Polsce. Taki model sprawdził się na wielu innych rynkach i przełożył na sukcesy każdej ze stron. Paradoksalnie to właśnie okres pandemii i chęć znalezienia biznesu gwarantującego stabilny wzrost, przyczynił się do wzmożonego zainteresowania naszym konceptem franczyzowym. Bardzo mocno rozwinięty kanał delivery w marce Papa John’s pokazał, że jesteśmy odporni na zmieniające się w ostatnich miesiącach warunki biznesowe, a to niezwykle cenna wartość w oczach potencjalnych inwestorów – podsumowuje Grzegorz Ziarek.

Dla Aliego Tofura to pierwsza inwestycja na polskim rynku. Co ciekawe, pierwsza jego wizyta w Warszawie miała miejsce ponad rok temu. Przez ten czas, jak sam zauważył, stolica bardzo się zmieniła, pokazując jak ogromny ma potencjał.

Nasza inwestycja w dwa lokale sieci Papa John’s to dopiero początek ekspansji na polskim rynku. Widzimy, jak wielu inwestorów przyciąga Warszawa, jak dynamicznie się zmienia. Dla nas, w porównaniu do sytuacji w Wielkiej Brytanii, to młody i świeży rynek, na którym właśnie teraz istnieje najlepszy czas do rozwoju biznesu, w szczególności w sektorze dostaw jedzenia. Mamy pełne zaufanie do marki i zespołu, wierzymy, że pozwoli nam to osiągnąć założone cele – komentuje Ali Tofur.

Lokale przy Postępu i Al. Rzeczypospolitej przejdą w zarządzanie subfranczyzobiorcy do 1 sierpnia. Strona www oraz infolinia pozostają dla gości bez zmian.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
kwiecień-maj 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.