Pierwsza kawiarnia 4F CAFÉ otwarta. Jakie menu czeka na gości?

Udostępnij artykuł
To nowe miejsce na gastronomicznej mapie Warszawy, a także multifunkcjonalna przestrzeń będąca połączeniem kawiarni serwującej zdrowe dania, ze strefą warsztatową i fitness, a także nowoczesną przestrzenią zakupową: showroomem kolekcji 4F i punktem odbioru zamówień online. Nowe miejsce, gdzie zdrowy styl życia, sport i moda grają w jednej drużynie, dostępne jest dla gości na Mokotowie.

Funkcje gastronomiczne uzupełni także program spotkań ze specjalistami świata sportu oraz wspólne treningi. Pierwszy punkt nowej sieci jest także pierwszym krokiem Grupy OTCF – właściciela marki 4F – w stronę nowego postrzegania rynków gastronomii i zakupów: połączenia obu stron stylu życia w jednym miejscu.

Ważną funkcją nowej kawiarni będzie pick-up point, showroom i sklep. Takie rozwiązanie gwarantuje zupełnie nową jakość zakupów – na spokojnie, w przyjemnej atmosferze, przy kawie czy lunchu.
Tu, klienci realizujący zakupy online, będą mogli po prostu kupić ubrania, odebrać zamówione produkty, ale także na spokojnie je przymierzyć i w rezultacie zapłacić tylko za te, na które zdecydują się kupić.

Menu 4F CAFÉ tworzy bogaty wybór kaw – od klasyków po wydanie 4F PRO, wzbogaconych proteinami – a także świeżo wyciskanych soków, smoothie i naparów. Wśród zdrowych napojów i posiłków każdy gość może łatwo wybrać dania dopasowane do ich smaku, potrzeb dietetycznych czy planu treningowego.

Serwowane posiłki zostały zaprojektowane przez dietetyków według modelu healthy bowl: misek pełnych kompozycji zdrowych składników. Od słodkich śniadaniowych owsianek przez lunchowe sałatki po lunche – 4F CAFÉ to kompleksowe menu zbilansowanej diety. Dostępne jest także rozwiązanie MIX & MATCH, które pozwala gościom na tworzenie spersonalizowanych bowli z ulubionych składników. Śniadanie serwowane jest przez cały dzień, w tym kanapki przygotowane na pieczywie proteinowym, śniadaniowe gofry i sałatki. Poza daniami stworzonymi dla zdrowej, wymagającej czy sportowej diety, w menu znalazły się także ponadczasowe klasyki: kanapki na pełnoziarnistym pieczywie czy potrawy z jaj, przygotowywane na miejscu ze świeżych produktów.

Idea 4F CAFÉ zrodziła się poprzez poszukiwanie przez firmę holistycznych rozwiązań dla świadomych konsumentów. Koncept kawiarni sieciowej bierze pod uwagę potrzebę pierwszego wyboru – odżywianie – zaspokaja ją w formie dopasowanej do współczesnych odbiorców, czyli gości dbających o zdrowie i aktywny styl życia, a także tych, którzy cenią sobie zakupy w miłej atmosferze. Od powstania koncepcji do otwarcia lokalu Grupa OTCF potrzebowała trzech miesięcy. Spółka wierzy, że właśnie poprzez modernizację modelu biznesowego może uzyskać stabilizację w zmieniającym się świecie. Kompleksowa transformacja OTCF obejmuje wewnętrzne działania operacyjne, jak również te dotyczące relacji z klientami – czyli komunikację i edukację.

CEO nowej sieci kawiarni jest Ranita Sobańska, członek zarządu OTCF.

Wydawało mi się, że w mojej pracy łączę dwie najważniejsze dla mnie pasje, czyli modę i sport. Tymczasem mam możliwość dołączyć do tego kolejną istotną dla mnie kwestię – zdrowe odżywianie. Tym właśnie jest 4F CAFÉ! To więcej niż tylko kawiarnia – mówi Ranita Sobańska, CEO 4F CAFÉ. – To przestrzeń dla ludzi aktywnych, w której będą odbywać się warsztaty, spotkania z dietetykami czy też sportowcami. Mam nadzieję, że nasze dotychczasowe działania przyniosą coś znacznie więcej, że zbudujemy społeczność, dla której właśnie sport, moda i zdrowe odżywianie są ogromnymi wartościami.

Wnętrze kawiarni łączy industrialne elementy – takie materiały jak beton, metalowa siatka i szkło – z ciepłym w dotyku drewnem i meblami o miękkich, opływowych formach. Atmosfery po zmroku dodaje nowoczesne ażurowe oświetlenie, a paletę szarości uzupełniają akcenty kolorystyczne – miętowe i pomarańczowe – nowe barwy firmowe sieci 4F CAFÉ.

Pierwsza kawiarnia 4F CAFÉ otwarta jest na ul. Konstruktorskiej 12a w Warszawie i jest czynna od poniedziałku do piątku od 7:00 DO 19:00, a w weekendy od 9:00 do 18:00. Kolejne lokale 4F CAFÉ zostaną otwarte w Warszawie jeszcze w tym roku.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 14.10.2020
Aktualizacja: 14.10.2020