Polski Holding Hotelowy wspiera infolinię Głównego Inspektoratu Sanitarnego

Od poniedziałku, 19 października Grupa PHH ze względu na obecną sytuację epidemiczną w kraju, współpracuje z GIS. Do infolinii dołączyło ponad 20 przeszkolonych pracowników PHH.

Z uwagi na to, że zespoły hotelowe są bardzo dobrze przeszkolone w obsłudze klientów wymagających, grupa PHH po raz kolejny zgłosiła chęć udziału w tym projekcie. Na samym początku pandemii w marcu br. pracownicy PHH wspierali Infolinię NFZ. Tak jak poprzednio pracownicy i tym razem będą udzielać informacji na temat objawów koronawirusa, dyżurujących szpitali oraz możliwości uzyskania pomocy.

Polski Holding Hotelowy po raz kolejny zaangażował się w sprawy społeczne i wspiera wysiłki organizacji, które w tym trudnym czasie pracują dla bezpieczeństwa kraju. Polski Holding Hotelowy od samego początku pandemii w marcu br. podjął inicjatywę włączenia się do walki ze zbliżającym się kryzysem. W porozumieniu z polskimi władzami podjęto szereg działań społecznych wspierających kadrę medyczną walczącą na pierwszej linii frontu m.in. poprzez dostarczanie darmowych posiłków służbom medycznym, wsparcie infolinii NFZ, otwarcie pierwszych w Polsce hoteli dla medyków i izolatoriów oraz udostępnienie pokoi dla pacjentów onkologicznych Instytutu Matki i Dziecka.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.