Powstaje nowa sieć według koncepcji Tadeusza Mullera

Udostępnij artykuł
[TYLKO U NAS] Pierwszy punkt Fastie, oferujący ciepłe dania obiadowe z klopsikami w różnych odsłonach, wystartował w ubiegłym tygodniu i znajduje się w Warszawie, przy Al. Jerozolimskich 121/123, w pobliżu placu Zawiszy. Za koncepcję nowo powstającej marki odpowiada Tadeusz Muller.

Planujemy wprowadzenie marki na rynek franczyzowy, ale też tworzenie kolejnych punktów własnych. Klopsikarnia oferuje zdrowe menu – wszystkie danie wychodzą z pieca, żadna z pozycji zgromadzonych w menu nie jest smażona. Jedzenie jest świeże i zdrowe. Oferujemy opcję grab and go czyli zabrania gotowego posiłku na wynos. Przygotowanie dania nie przekracza dwóch minut. W ofercie poza klopsikami znajdziemy też flagowe calzone, wrapy, burgery i boxy – mówi w rozmowie z nami autor konceptu, Tadeusz Muller.

Lokal oferuje burgery – wołowy z chedarem, falafelem, kurczakiem lub łososiem za 19,99 zł, wrapy – cezar z kurczakiem, boczkiem (16,99 zł) lub wege (15,99 zł). Boxy, które zawierają zbilansowane posiłki to koszt 24,99 zł. Do wyboru wołowina włoska, super falafel, schabowy z masłem, łosiś, łagodny kurczak curry, gulasz soja i flagowy Fastie. Box kids kupimy za 14,99 zł. Fastie ma także ofertę śniadaniową w postaci owsianki: bircher z jagodai acai lub malinami za 14,99 zł; wrap: boczek (16,99 zł) lub wege (15,99 zł); jajecznicy: classic (15,99 zł), avocado (20,99 zł), chorizo (20,99 zł) lub Fastie (22,99 zł). Jest też szakszuka classic i wege (19,99 zł) i garam masala falafel (14,99 zł). Wśród zup znajdziemy rosół Fastie (6,99 zł), chorizo, czerwoną, zieloną i shitake za 9,99 zł. Lokal zaprasza również na hummus z pieczonym pierogiem (11,99 zł), z tortillą (6,99), kimchi małe (7,99 zł) i duże (14,99 zł), nuggetsy (14,99 zł), nuggetsy z ziemniakami z pieca (17,99 zł) i ziemniaki z pieca (7,99 zł). Z ciast Fastie proponuje brownie, sernik (8,99 zł), tartę (9,99 zł) i marchewkowe (6,99 zł) oraz desery w kubeczkach – czekoladowy, waniliowy, rafaello i mleczny z maltesers za 6,99 zł. Desery nie zawierają cukru białego, więc mają obniżoną kaloryczność.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 24.02.2020
Aktualizacja: 24.02.2020