Program „Colombian Heritage” by Julius Meinl

Udostępnij artykuł
W tym roku w ofercie świątecznej proponowanej przez palarnie można znaleźć kawę ziarnistą Julius Meinl Poesia. Marka już ponad rok temu uruchomiła program Colombian Heritage mający na celu wsparcie kolumbijskich producentów kawy.

Firma stara się wspierać biznes farmerów, szkolić ich regularnie, unowocześniać systemy produkcji, budować suszarnie do kawy i pomóc w uzyskiwaniu certyfikatu UTZ. Farmerzy mogą wówczas zwiększyć wydajność produkcji i swoje zyski, co oznacza, że mogą więcej inwestować we własną działalność i przyszłe pokolenia. Julius Meinl ma nadzieję, że w perspektywie długoterminowej program zachęci młodych Kolumbijczyków do pozostania w branży i zapewni przekazywanie wiedzy i doświadczenia o kawie z pokolenia na pokolenie.

Sercem naszej działalności jest nasza kawa, a jego częścią plantatorzy – jako firma zorientowana na segmencie HoReCa wiemy, że jakość jest tu kluczowa. Inicjatywa ta jeszcze bardziej podniesie jakość produkcji z której słynie Julius Meinl, ale co więcej, projekt Colombian Heritage jest zobowiązaniem społecznym firmy do wsparcia regionu Tolima w celu dalszego podnoszenia kwalifikacji rolników i utorowania im drogi do większego bezpieczeństwa ekonomicznego – powiedziała Jeanette Meinl odpowiedzialna za zakup kawy zielonej.

Kawa Julius Meinl Poesia UTZ jest dostępna dla klientów HoReCa . Więcej informacji znajduje się na: www.meinlcoffee.com/pl.

Wybrany zestaw upominkowy można zamówić wysyłając e-mail na: zamowienia@meinlcoffee.pl

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE październik-listopad 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 14.12.2020
Aktualizacja: 14.12.2020