Restaurant Week uruchomił Restaurant Club

Udostępnij artykuł
To największa platforma do kulinarnych odkryć i rezerwacji. Club wspiera niezależną scenę restauracyjną. Założyli go uczestnicy i organizatorzy najpopularniejszego wydarzenia kulinarnego w Polsce – Festiwalu Restaurant Week.

Wystartowała pierwsza społeczność uczestników niezależnej sceny restauracyjnej – gości i restauracji. Platforma rezerwacyjna RestaurantClub.pl powstała z inicjatywy organizatorów największych wydarzeń restauracyjnych w Europie (Restaurant Week, Fine Dining Week czy World Class Cocktail Festival). Na RestaurantClub.pl można już odkrywać i rezerwować stoliki w najlepszych polskich restauracjach, a także na zbliżający się Festiwal sztuki restauracyjnej Fine Dining Week (26 sierpnia -13 września). Do 28 sierpnia w większości restauracji wszyscy “clubowi” goście otrzymają w prezencie Coca-Colę w ramach akcji “#CocaColaOdNas Za Nowe Otwarcie!”. Każda rezerwacja ma zgodnie z festiwalową tradycją możliwość wygrania kolacji w Osterii Francescana 3*** Massimo Bottury, nagradzanej tytułem najlepszej restauracji świata.

Od 2014 zorganizowaliśmy wspólnie z restauracjami aż 28 Festiwali. Wzięło w nich udział już ponad 950 tysięcy Gości, wydano prawie 3 miliony dań i ponad 850 tysięcy koktajli festiwalowych. Club jest odpowiedzią na prośby Gości i restauracji, by Restaurant Week trwał cały rok – mówią Paweł Światczyński i Maciek Żakowski, założyciele. Dlatego już dziś można rezerwować wygodnie stoliki w najlepszych wybranych polskich restauracjach na RestaurantClub.pl lub w aplikacji. Jednoczymy wysiłek promocyjny całej niezależnej sceny restauracyjnej, by wspólnie dalej, zgodnie z naszą misją, zwiększać liczbę Gości w autorskich restauracjach i dalej budować w Polsce modę na restauracje, nie tylko te fine-diningowe. 

Na platformie goście mogą zarezerwować zarówno stoliki na popularne festiwale restauracyjne, jak i na co dzień – nawet na za 15 minut. Dostępne są już stoliki bez menu oraz z rabatami. Już na początku września do rezerwacji domówić będzie można także wyjątkowe menu i doświadczenia, w formule bardzo podobnej do Restaurant Week, którą w ostatnich latach pokochali Polacy. Co ważne, goście nie ponoszą żadnych opłat. Aby utrzymać system IT, pobierana jest jedynie opłata od restauracji w wysokości od 10 gr do 1 zł za gościa.

Scena restauracyjna wciąż walczy o przetrwanie. Dlatego każda rezerwacja i każdy gość są dziś na wagę złota. Organizatorzy zachęcają do odkrywania polskiej sceny niezależnych restauracji za pośrednictwem RestaurantClub.pl lub aplikacji dostępnej w każdym smartfonie. RestaurantClub jako wspólnota gości i restauracji przejmuje także dalszą organizację popularnej kampanii społecznej #SzanujJedzenie, której kolejna odsłona pod hasłem #NieJedzZiemi towarzyszyć będzie jesiennemu Restaurant Weekowi (28 października -15 listopada 2020 r.).

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 17.08.2020
Aktualizacja: 18.08.2020