(R)evolucji ciąg dalszy – autonomiczne punkty sprzedające lane piwo

Udostępnij artykuł
RevolMatic jest pierwszym urządzeniem, które w 100 proc. automatyzuje proces podawania kubka i uzupełniania go piwem. Współpracuje z kubkami różnego typu: od jednorazowych po wielokrotnego użytku – nawet tymi z „uszkiem”. Jak działa RevolMatic? Obrotowa taca ustawia się pod podajnikiem, następnie czujniki sprawdzają jej pozycję i możliwość ustawienia na niej pustego kubka. Jeśli wykryte zostanie wolne miejsce, mechanizm uzupełnia je kubkiem, po czym taca ustawia się pod wysuwaną dyszę serwującą piwo. 

Klient sam wybiera ilość, sam płaci, sam odbiera piwo. Możliwe? Oczywiście, że tak!

Zautomatyzowanie czynności związanych z podawaniem kubków i nalewaniem piwa oraz zastosowanie technologii płatności zbliżeniowych w urządzeniach RevolMatic przekłada się na redukcję ilości niezbędnego personelu do obsługi stoisk gastronomicznych. Sprzedaż jeszcze nigdy nie była tak prosta! Klient wybiera odpowiednią ilość piw, następnie płaci, po akceptacji płatności RevolMatic samodzielnie serwuje zamówienie.

Wyposażenie RevolMatic w system płatności zbliżeniowych sprawia, że zamawianie, płacenie oraz odbiór piwa jest higieniczny i w wysokim stopniu minimalizuje ryzyko rozprzestrzeniania się wirusów
i bakterii.

Oprócz szybkości podawania piwa nasza firma zadbała również o jakość jego podawania. Najnowszą wersję urządzenia wyposażyliśmy w czujnik ilości piany z opcją „dopieniania” serwowanego piwa.

System działa automatycznie w przypadku braku lub niewystarczającego poziomu piany w aktualnie podawanym napoju. Funkcja ta jest odpowiedzią na potrzeby firm, dla których efekt wizualny serwowanego piwa jest równie istotny jak i szybkość jego nalewania. Urządzenie posiada kilka poziomów wysokości piany – tendencja piwa do pienienia zmniejsza się wraz z obniżaniem jego temperatury. Automatyczne nalewanie piwa z włączoną opcją „dopieniania” zostało docenione i zaakceptowane przez zagraniczne browary.

Masz pytania? Wątpliwości czy w Twojej firmie sprawdzi się RevolMatic?
Skontaktuj się z nami:
+ 48 888 122 960
www.revolmatic.com
info@revolmatic.com
Tekst powstał we współpracy z RevolMatic.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 10.09.2020
Aktualizacja: 10.09.2020