Roślinne nuggetsy w ofercie King Rooster

W sieci dostępna jest nowa propozycja od The Vegetarian Butcher, marki która jest częścią Unilever. Nowe nuggetsy w panierce są w 100 proc. wegańskie. Twórcy podjęli decyzję o nowej propozycji w odpowiedzi na potrzeby naszych konsumentów, którzy nie jedzą mięsa lub chcą ograniczyć jego spożywanie, nie tracąc przy tym smaku kurczaka.

Nuggetsy, które można kupić solo lub w zestawie niczym nie ustępujące pod względem tekstury i smaku mięsu zwierzęcemu. Od pierwszego dnia cieszą się ogromną popularnością wśród naszych gości, a co za tym idzie odnotowujemy coraz większą sprzedać co oznacza, że konsumenci polecają sobie nawzajem – mówi Łukasz Błażejewski, dyrektor generalny 7 Street.

W ofercie King Rooster znajdują się także roślinne stripsy, burgery z roślinnym zamiennikiem kurczaka, a dla komfortu gości sosy, które są w 100 proc. roślinne w menu są oznaczone „VEG”.

Przy tworzeniu marki King Rooster sieć współpracuje m.in. z takimi partnerami jak firma Koliber oferująca Linię Vege, The Vegetarian Butcher, Roślinny Qurczak, The McCain, Coca Cola oraz Unigast.

King Rooster działa w 10 lokalizacjach m.in. takich jak Warszawa, Szczecin czy Białystok. Wkrótce będzie dostępny w kolejnych miastach. Obecnie ze względu na ograniczoną ilość gości korzystających z lokali gastronomicznych w związku z pandemią COVID-19 działa w modelu ghost restaurant w oparciu o infrastrukturę lokali sieci. Po unormowaniu się sytuacji twórcy planują ruszyć z ekspansją i zacząć otwierać lokale z obsługą gości.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.