Ruszyło XVIII Food Business Forum 2020!

Udostępnij artykuł
Właśnie rozpoczęło się najważniejsze w Polsce spotkanie branży gastronomicznej i sweets & coffee w osobach właścicieli niezależnych, twórców konceptów, inwestorów, prezesów i dyrektorów sieci, a także kupców i dostawców HoReCa. XVIII Food Business Forum 2020 trwa w Sheraton Grand Warsaw.

W programie XVIII FORUM RYNKU GASTRONOMICZNEGO FOOD BUSINESS FORUM 2020 rzeczowe i najbardziej praktyczne wskazówki dotyczące rozwoju biznesu i unikania trudności, porady od najwybitniejszych praktyków i ekspertów, całodzienne dyskusje oraz prelekcje! Ale przede wszystkim kuluarowe spotkania w niemalże rodzinnym już gronie przyjaciół i partnerów w biznesie; indywidualne i nasze autorskie rozmowy dotyczące współpracy w formule Business Speed Dating; uroczysta kolacja z galą edycji specjalnej FOOD BUSINESS AWARDS 2020 oraz SUPPLIER OF THE YEAR 2020. To wszystko odbędzie się 7 września, tym razem w Sheraton Grand Warsaw.

Na stronie www.foodbusinessforum.pl odnajdą Państwo wszelkie szczegóły oraz program tegorocznego wydarzenia. Tymczasem serdecznie zapraszamy dostawców i zainteresowanych do potwierdzania udziału oraz współpracy podczas osiemnastej edycji najważniejszego w Polsce spotkania branży gastronomicznej i sweets & coffee w osobach prezesów, dyrektorów, właścicieli oraz kupców i dostawców.

>> AKTUALNA LISTA POTWIERDZONYCH UCZESTNIKÓW <<
prosimy kliknąć, aby się zapoznać

Pierwszy panel dyskusyjny pt. GASTRONOMIA W SZACHU – BILANS STRAT, WERYFIKACJA POTENCJAŁU, NOWA STRATEGIA poprzedzą dwa wystąpienia. Pierwsze przygotuje Szymon Mordasiewicz, Commercial Directora GfK, a drugie Agnieszka Górnicka, prezes zarządu Agencji badawczej Inquiry. W dyskusji wezmą udział: Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska, Jerzy Jakubiak, Country Manager MAX Premium Burgers, Marcin Kręglicki, współwłaściciel Kregliccy Restauracje i Catering (m.in. Opasły Tom, El Popo, Meltemi, Chianti, Santorini), Piotr Niemiec, prezes Gastromall Group i Bartosz Pęczalski, prezydent KFC Polska AmRest. Blok zakończy wystąpienie Justyny Adamczyk, redaktor naczelnej Żółtego Przewodnika Gault&Millau Polska, Managing Partnera reCOVER.

Drugi panel PRZEPIS NA RZECZYWISTOŚĆ – OPTYMALIZACJA A REGULACJE, PRIORYTETY I KIERUNKI poprowadzi Marcin Zawadzki, prezes Związku Pracodawców Hoteli, Restauracji Cateringu. W dyskusji wezmą udział: Szymon Adamczuk, CEO North Food, Monika Bentkowska, HR Director Central Europe & Poland, Country President Poland Sodexo, Łukasz Błażejewski, dyrektor generalny 7 Street, Łukasz Mrowiński, prezes zarządu Etno Cafe, Daniel Pawełek, właściciel restauracji Butchery and Wine, Brasserie Warszawska, Kieliszki na Próżniej, Rozbrat 20, Koneser Grill, Maciej Żakowski, współwłaściciel ORZO People-Music-Nature, właściciel agencji Planoia. Blok rozpoczną dwie prezentacje: “Nowa rzeczywistość w gastronomii. Goście i restauratorzy o epidemii”, którą wygłoszą Dominika Telega-Bałdyga, Marketing & Partnership Director i Marta Wysocka, Relations Manager Restaurant Club oraz “Zamień straty na przychody i ogranicz negatywny wpływ na środowisko” Alicji Jagodzińskiej, Key Account Managera Too Good To Go.

W trzecim bloku “IDEAŁY A REALIA – TRANSFORMACJA, NOWE TRENDY I OCZEKIWANIA” wezmą udział: Anna Chylewska, dyrektor operacyjny-wykonawczy Maczfit Foods, Tadeusz Muller, twórca marek gastronomicznych Make Me Food, współwłaściciel ORZO People-Music-Nature, Maciej Otrębski, strategic partnerships manager RoślinnieJemy, Aleksander Pałka, Business Development Director AmRest (zaangażowany w testowanie i rozwój konceptu „shadow kitchens”), Piotr Popiński, właściciel restauracji Elixir by Dom Wódki, Folk Gospoda, Oberża pod Czerwonym Wieprzem, cocktail bar The Roots, Marek Rogala, Co-founder & CEO Charlie Food & Friends, Charlie Door Delivery, Paweł Światczyński, CEO Restaurant Week. Przed dyskusjami swoje wystąpienia zaprezentują: Małgorzata Drząszcz, dyrektor i współwłaścicielka Poland In Your Pocket (“Pokaż się “od kuchni”! Budowanie relacji z gościem. Przykłady z Polski i ze świata”) oraz Honorata Jarocka, senior food and drink analyst Mintel (“Jaka przyszłość czeka trend roślinny w postpandemicznej rzeczywistości?”).

Ostatni blok “RIPOSTA NA KRYZYS – PROJEKTY, KREATYWNE ROZWIĄZANIA, RELACJE, EFEKTYWNY MARKETING” będzie związany z branżą sweets & coffee, a dyskusję poprowadzi Krzysztof Kaliciński, ekspert rynku, konsultant, Founder & Owner BlackBoard Management & Consulting. Prezentację wprowadzającą wygłosi Marcin Potkański, właściciel Mitte – chleb i kawa (“Mój przyjaciel Lockdown. Jak uruchomiłem sprzedaż online?”). Panelistami będą: Bartłomiej Rychcik, współwłaściciel Bakery Wilanów, Nowakowski Gorąco Polecam, Krzysztof Rzyman, właściciel STOR Cafe, Mateusz Sielecki, President Starbucks CE AmRest, Wojciech Skoczylas, Retail Director Costa Poland & Latvia, Marcin Zalewski, właściciel White Bear Coffee, Mobilny Barista.

Zwieńczeniem Forum będzie gala rozdania nagród EDYCJI SPECJALNEJ FOOD BUSINESS AWARDS 2020 oraz SUPPLIER OF THE YEAR 2020 wraz z uroczystą kolacją. ​

To jedyna w Polsce i najbardziej efektywna platforma dyskusji o tym, co aktualne w branży, wymiany doświadczeń wśród właścicieli niezależnych i zarządów sieci, ekspertów oraz dostawców, którzy mają niebywałą i realną szansę na pozyskanie tzw. kontraktów roku. Dzięki osiemnastoletniej tradycji udało nam się stworzyć i co roku organizować najwyżej oceniane, oczekiwane wydarzenie branży w tym kraju mówi Rafał Madyński, prezes zarządu BROG B2B.

Jeżeli Państwa firmie zależy więc na:
• udziale w BUSINESS SPEED DATING – serii bezpośrednich spotkań na
temat współpracy z największymi odbiorcami sieciowymi;
• realnej możliwości pozyskania KONTRAKTÓW ROKU;
• efektywnej inwestycji marketingowej przekładającej się na wymierne korzyści;
• budowie i zacieśnianiu relacji biznesowych na najwyższym szczeblu;
• kuluarowych rozmowach w gronie partnerów i przyjaciół w biznesie;
• prezentacji aktualnej oferty wśród decyzyjnych przedsiębiorców w osobach:
– właścicieli niezależnych lokali gastronomicznych,
– prezesów, członków zarządów sieci,
– menadżerów odpowiedzialnych za zaopatrzenie, wyposażenie, modernizacje itd.;
• udziale w najważniejszym w roku, oczekiwanym wydarzeniu dla branży.

zapraszamy do kontaktu z Organizatorem celem uzyskania pełnej oferty lub rejestracji uczestnictwa.

Videorelacja z ubiegłorocznego XVII FOOD BUSINESS FORUM 2019
Zapraszamy do obejrzenia

WWW.FOODBUSINESSFORUM.PL

Organizator: BROG B2B – MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI wydawca m.in.  czasopisma NOWOSCI GASTRONOMICZNE  oraz naszego newsowego portalu HORECANET.PL

Kontakt – BROG B2B
Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl

Milena Kaszuba-Janus
redaktor naczelna Nowości Gastronomicznych
redaktor Sweets & Coffee
664 463 066
m.kaszuba@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 07.09.2020
Aktualizacja: 08.09.2020