Stava i Pointpack rozpoczynają współpracę

Udostępnij artykuł
Firmy podpisały list intencyjny, w ramach którego obie spółki chcą wspólnie rozwijać segment lokalnych usług miejskich skoncentrowanych na niezawodnych dostawach.

Pointpack S.A. jest doświadczonym integratorem budującym rozwiązania IT dla branży handlowej i kurierskiej w obszarze ostatniej mili logistyki miejskiej, systemów kasowych i punktów “click and collect”. Spółka skupia się na budowaniu efektów synergii i skali wypływającej z integracji wielu partnerów poprzez tworzenie przestrzeni biznesowej do koopetycji w handlu tradycyjnym oraz internetowym, logistyce i usługach na żądanie.

Obecnie wspieramy ponad 8 tys. punktów handlowych w integracji usługi nadawania i odbierania przesyłek. Tworzymy ekosystem, dzięki któremu efekt skali pojawia się szybciej, a klienci mają możliwość skorzystania z usług kurierskich, oszczędzając swój czas. Szacujemy, że do 2025 r. roczna liczba przesyłek wzrośnie do ok. 32 na mieszkańca w porównaniu do ok. 14 w tym roku – mówi Marek Piosik, prezes Pointpack S.A.

Stava S.A. jest największą franczyzową siecią gastro-kurierską, która rozwija także ofertę w zakresie lokalnych usług kurierskich ostatniej mili dla branży handlowej. Usługi Stava są komplementarne do usług Pointpack.

Rozwój segmentu dowozów zakupów i innych usług realizowanych dla branży handlowej w zakresie logistyki ostatniej mili znacząco przyspieszył w 2020 roku i wszystko wskazuje na to, że ten trend utrzyma się w 2021 roku. Stava S.A. inwestuje w rozbudowę oferty dla sieci handlowych i dlatego bardzo się cieszymy z perspektywy dalszej, szerszej współpracy z Pointpack S.A. – mówi Grzegorz Aksamit, wiceprezes Stava S.A.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 04.01.2021
Aktualizacja: 04.01.2021