Stava przedłuża emisję akcji

Udostępnij artykuł
Podjęliśmy decyzję o przedłużeniu emisji akcji, żeby wszystkim zainteresowanym inwestorom dać czas na spokojne złożenie i opłacenie swoich zapisów. Część inwestorów sygnalizowała nam, że w okresie świątecznym połączonym z nowymi ograniczeniami epidemiologicznymi może to być utrudnione – mówi Paweł Aksamit, prezes zarządu Stava S.A.

Emisja akcji zakończy się 17 stycznia 2021 roku. Do tego czasu wszyscy inwestorzy, którzy już złożyli zapis na akcje, lecz go nie opłacili, mają czas na finalizację transakcji. Również nowi inwestorzy mogą w tym czasie składać zapisy i je opłacać. Aby zapis był ważny, środki pieniężne za akcje muszą zostać zaksięgowane na rachunkach spółki najpóźniej w dniu 17 stycznia 2021 roku.

Emisję przedłużamy tylko o 17 dni i nie planujemy kolejnych zmian terminu zakończenia. Mając na uwadze ostatnio podpisane kontrakty, znacznie lepsze niż oczekiwane wyniki w 2020 roku oraz obecny stan emisji, spółka zabezpieczyła już wystarczające środki na realizację swoich najbliższych planów rozwoju. W interesie spółki i wszystkich akcjonariuszy jest to, żeby zarząd i cały zespół jak najszybciej w pełni skoncentrował się na bieżącej działalności operacyjnej, a szczególnie na szybkim skalowaniu współpracy w oparciu o nowe kontrakty ze strategicznymi klientami jak McDonald’s i Stokrotka, a także na finalizacji kolejnych umów, które są na etapie przygotowań. Przełoży się to na szybsze wygenerowanie w spółce dodatkowych środków własnych na dalszy rozwój, a także na szybszy wzrost wartości dla akcjonariuszy – mówi Paweł Aksamit, prezes zarządy Stava S.A.

Więcej informacji o sieci franczyzowej Stava i spółce Stava S.A. oraz o samej emisji znajduje się na stronie akcje.stava.pl. Można również z jej wykorzystaniem złożyć zapis na akcje.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 29.12.2020
Aktualizacja: 29.12.2020