Trzeci kwartał 2020 rekordowy dla właściciela marki Coffeedesk

Udostępnij artykuł
Zarówno przychody, jak i liczba klientów detalicznych wzrosły o niemal 50 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Spółka opublikowała raport podsumowujący trzeci kwartał mijającego roku.

Trzeci kwartał 2020 to wyjątkowy okres tego roku. Były to jedyne miesiące od momentu ogłoszenia pandemii, w których życie społeczne oraz handel mogły funkcjonować w miarę stabilnie. Dla nas był to rekordowy kwartał. Liczba zamówień i klientów detalicznych wzrosła o połowę w porównaniu do Q3 2019. Eksport w kategorii brandów strategicznych także zanotował ponad 50 proc. wzrostu przychodu – mówi Łukasz Wichłacz CEO i współwłaściciel Coffeedesk.

W raporcie przygotowanym na potrzeby inwestorów spółki, pozyskanych w ramach akcji crowdfundingowej, All Good SA informuje o ponad 19 milionach złotych przychodów ze sprzedaży w trzecim kwartale 2020 oraz o zysku na działalności operacyjnej na poziomie ponad 730 tys. złotych. EBIDTA firmy wyniosła ponad 850 tys. zł.

Pomiędzy lipcem a wrześniem wzrosły również przychody butikowej sieci kawiarni, należącej do spółki – w porównaniu do trzeciego kwartału 2019, przychody ze sprzedaży w showroomach wzrosły o blisko 30 proc.

Łukasz Wichłacz tłumaczy to zjawisko w oparciu o badania przeprowadzone przez Allegra World Coffee Portal – Według sondaży przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii tuż po złagodzeniu restrykcji, 55 proc. respondentów wybrało ulubioną kawiarnię jako swoją pierwszą destynację. To druga najpopularniejsza odpowiedź – kawiarnie nieznacznie wyprzedziła tylko wizyta u rodziny i przyjaciół! W naszych showroomach na własne oczy przekonaliśmy się, jak silna była tęsknota za chwilą spędzoną z kawą – dodaje CEO Coffeedesk.

W raporcie znajdziemy podsumowanie realizacji celów inwestycyjnych, a także informacje związane z rozwojem firmy na rynkach zagranicznych. W trzecim kwartale All Good SA pozyskał nowych partnerów m.in. w Mołdawii i Bahrajnie.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 21.12.2020
Aktualizacja: 21.12.2020