Uber Eats wprowadza nowe narzędzia dla restauracji

W związku z restrykcjami nałożonymi w ciągu ostatnich miesięcy z powodu pandemii, budżety operacyjne lokali nigdy nie były tak napięte. W celu wsparcia partnerów Uber Eats udostępnia nowe narzędzia na swojej platformie, które pomogą restauracjom lepiej komunikować się z klientami, a także dostarczą cennych informacji do rozwijania biznesu.

Według Polskiego Instytutu Ekonomicznego[1], na skutek pandemii przychody branży HoReCa mogły spaść nawet o 80–90 proc. Wiele restauracji musiało szybko dostosować swój biznes do nowych okoliczności. Z danych Uber Eats wynika, że w kwietniu tego roku liczba nowych restauracji na platformie była o 188 proc. wyższa niż w styczniu, co pokazuje jak ważną rolę w branży gastronomicznej odgrywają platformy do zamawiania z dostawą. Uber Eats wsłuchując się w potrzeby partnerów biznesowych wprowadza nowe narzędzia, by pomóc im jeszcze lepiej rozwijać usługi i poznać oczekiwania klientów.

Wirtualny menedżer restauracji w telefonie

Zarządzanie restauracją w dzisiejszym świecie musi łączyć ze sobą wiele aspektów istotnych z punktu widzenia biznesu, a przede wszystkim musi opierać się na narzędziach dostępnych z każdego miejsca i w dowolnym czasie. Trendy sprzedażowe dostępne w ramach Menadżera Restauracji na platformie Uber Eats, umożliwiają bieżący wgląd w wielkości zamówień i realizację dziennych celów przez restauracje. Dodatkowo, dzięki tym informacjom menedżerowie wiedzą kiedy mogą się spodziewać największej liczby zamówień, żeby – przykładowo – zadbać o odpowiednią liczbę kucharzy w kuchni, w celu zaspokojenia potrzeb zarówno klientów na miejscu, jak i zamawiających do domu w godzinach szczytu. Od teraz funkcja ta będzie również dostępna z poziomu smartfona.

Przejdźmy na „Ty”

Uber Eats oferuje swoim partnerom nowe narzędzia, by mogli na bieżąco monitorować oraz odpowiadać na komentarze i informacje zwrotne od klientów. W ten sposób, gościnność, którą oferują na miejscu, mogą również przekazać do naszych domów, poprzez aplikację. Dzięki nowym narzędziom menedżerowie zyskują możliwość oferowania zniżek oraz produktów w gratisie dla najwierniejszych konsumentów. Będzie to okazja dla budowania trwalszych relacji z klientami, a nawet przejścia z nimi na „Ty”.

Informacja na wagę złota

Nie bez powodu mówi się, że dane to paliwo biznesu. Dzięki usłudze Insights Dashboard zarządzający restauracją będą mogli obserwować, w jaki sposób klienci wchodzą w interakcje z ich witryną na platformie Uber Eats. Korzystając z nowych funkcji, mogą analizować decyzje zakupowe swoich klientów, oraz śledzić ich drogę, od budowania koszyka do złożenia zamówienia. Dzięki temu menedżerowie mogą poszerzać swoją wiedzę i reagować na zachowania klientów, tym samym zwiększając dochodowość swojego lokalu oraz zadowolenie użytkowników.

Ostatnie kilka miesięcy znacząco zmieniło nasze życie, a szczególnie dotyczy to właścicieli restauracji. Uber Eats angażuje się we wsparcie swoich partnerów oraz rozwój platformy, aby mogli pozyskiwać nowych klientów i utrzymać dochodowość swojego lokalu w wyjątkowych czasach. W tym celu w ręce menedżerów oddajemy narzędzia, dzięki którym mogą na bieżąco monitorować zachowania klientów, a także budować trwałe relacje oraz szybciej reagować na ich potrzeby – mówi Małgorzata Michalik, Lead Account Manager Uber Eats Polska.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.


[1] https://www.horecanet.pl/delivery-w-czasie-pandemii-polacy-stawiaja-na-dostawy/