Właściciel Zdrowej Krowy zachęca do dołączenia do akcji #WspieramZamawiam

Udostępnij artykuł
Zawsze byliśmy zdania, że jedzenie łączy ludzi. Nie bez powodu Giada De Laurentiis mówił, że jedzenie to pokarm dla duszy i ciała, ze to prawdziwa miłość. 24 października 2020 już drugi raz nam tą miłość odebrano, nam, a także nam gościom odwiedzającym swoje ulubione miejsca. Ponownie postanowiliśmy działać, bo ludzie gastronomii to nie osoby, które lubią stać w miejscu i czekać. Tak narodził się u nas pomysł na akcję #WspieramZamawiam, angażująca zarówno właścicieli biznesów gastronomicznych jak i gości – opowiada o akcji Robert Kuc, właściciel sieci Zdrowa Krowa.

Akcja #wspieramzamawiam to autorski pomysł na wspieranie całej branży gastronomicznej w momencie ograniczenia ich stacjonarnego funkcjonowania. Dzięki inicjatywie, właściciele biznesów gastronomicznych mogą zwracać się o pomoc do organizatorów, którzy pomagają wdrożyć im dowozy w swoich lokalach, inspirują swoim doświadczeniem i wiedzą, która chętnie się dzielą. Namawiają również gości, do składania zamówień bezpośrednio u nich, bez pośredników. Goście natomiast mogą w łatwy sposób odnaleźć miejsce, które świadczy usługi dowozowe w swoim mieście i dołożyć cegiełkę w odbudowie polskiej gastronomii. To dopiero początek akcji, bo planujemy o wiele więcej, akcja uruchomiona została kilka dni temu, a już zgłosiło się do niej kilkadziesiąt lokali gastronomicznych z rożnych miast w Polsce. 

Rozszerzamy zasięgi, edytujemy, wdrażamy innowacyjne metody marketingowe. Działamy i nie pozwolimy, by Polska gastronomia przestała istnieć.

Robert Kuc

Poniżej kilka niezbędnych szczegółów:

Nie jest tajemnicą, że w dobie pandemii COVID-19 lokale gastronomiczne nie mają łatwo.
Niestety wszystko wskazuje na to, że z powodu powrotu do obostrzeń, z gastronomicznej mapy Polski zniknie mnóstwo wspaniałych lokali. Jak do tego nie dopuścić?

LICZY SIĘ KAŻDE ZAMÓWIENIE

To od nas, klientów, zależy, czy z usług ulubionych lokali będziemy mogli korzystać, kiedy sytuacja już się unormuje. Najlepszym i jedynym sposobem, by przedłużyć ich trwanie, jest zamawianie posiłków na dowóz/wynos. Liczba zamówień to obecnie „być albo nie być” dla ogromnej ilości właścicieli lokali gastronomicznych.

ZAMAWIAJ BEZPOŚREDNIO!

15-30 proc. od zamówienia – to koszt prowizji, którą ponosi właściciel, gdy zamówienie składasz przez pośredników, zamiast u źródła. To obciążenie ma znaczenie! Gdy lokal gastronomiczny jest otwarty na gości, pośrednicy są fajnym dodatkiem i służą za skuteczne narzędzie marketingowe. Gdy sala jest zamknięta, sytuacja się zmienia. Cały ruch lokalu przenosi się do dowozów, a za czynsz i pracowników wciąż trzeba zapłacić. To moment, w którym liczy się każdy grosz.

DLACZEGO WARTO WSPIERAĆ ULUBIONE LOKALE GASTRONOMICZNE? DLACZEGO TO ROBIMY?

Żeby nie zniknęły z gastronomicznej mapy. Lokalne biznesy gastronomiczne to najczęściej niewielkie firmy założone z życiowych oszczędności i głębokiej pasji.

To także miejsca, które zapewniają zatrudnienie wielu osobom – po ich zamknięciu zostaną one bez pracy. Lokalne biznesy gastronomiczne to wysoka jakość przygotowanych posiłków, przyjemna kameralność i większy wybór. Każdy nowy lokal gastronomiczny na mapie Polski zwiększa rynek i dzięki temu każdy już z funkcjonujących lokali może liczyć na większą liczba gości. Im więcej lokali tym mentalność nasza Polaków jest inna, bardziej skłonna do wychodzenia na miasto i spędzania czasu w restauracjach, kawiarniach, lodziarniach.

Lokal napędza lokal – tworzymy wspólnie nowe miejsca spotkań, a co za tym idzie przyzwyczajamy i uczymy gości do wychodzenia i odwiedzania punktów gastronomicznych w swoim mieście i nie tylko.

Lokale gastronomiczne mają też dużą użyteczność społeczną – stanowią miejsce spotkań przyjaciół, przyjazne środowisko pracy zdalnej, dodają miastu życia i charakteru

#WspieramZamawiam – JAK DOŁĄCZYĆ DO AKCJI?

Zamawiaj jedzenie na wynos/dowóz z ulubionych lokali. Składaj zamówienia bezpośrednio w lokalu gastronomicznym! Podziel się swoim działaniem w mediach społecznościowych – możesz na przykład zrobić apetyczne zdjęcie swojego talerza 😊

Dołącz do blogerów i influencerów, korzystaj z hasztagów #WspieramZamawiam i #WspieramGastro – pomogą one dotrzeć z akcją do większej liczby osób.

Jeśli sam prowadzisz restaurację lub lokal gastronomiczny i chcesz ułatwić zamówienie swoim klientom, dołącz do naszej interaktywnej mapy. Wejdź na stronę www.wspieramzamawiam.pl i podążaj za instrukcją.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 29.10.2020
Aktualizacja: 06.11.2020