Wrocław: Nowa kawiarnia w Sky Tower

Udostępnij artykuł
Do grona najemców oficjalnie dołączyła marka o 30-letniej tradycji i jest nią kawiarnia Karpicko, słynąca m.in. z rogali świętomarcińskich, tortów weselnych, makaroników i kawy.

W asortymencie cukierniczym Karpicko znajdują się: tartaletki, makaroniki, praliny, wegańskie przysmaki czy tzw. naked cakes, czyli ciasta inspirowane naturą. Serwowane są tu również kawa i napoje .

Lokal wielkopolskiej marki w Sky Tower, jak przekonują jego przedstawiciele, nie jest jedynie punktem gastronomicznym, ale także miejscem, w którym przyszli nowożeńcy dopracują szczegóły przyjęć weselnych.

Kawiarnia Karpicko, która powstała w przestrzeni kompleksu, jest stworzona z myślą nie tylko o klientach, gościach i pracownikach budynku. Zależy nam na zorganizowaniu otoczenia przyjaznego również młodym parom oraz wedding plannerom. Chcemy udostępnić im kameralną przestrzeń, w której zaplanują swój najważniejszy dzień oraz będą mogli wziąć udział w cyklicznych degustacjach wypieków oraz słodkich stołów przygotowywanych przez naszych specjalistów z dziedziny cukiernictwa – dodaje Anna Czelewska, manager Karpicko.

Karpicko to rodzinna firma, której początki sięgają 1990 roku.

Bardzo cieszymy się mogąc powitać w gronie naszych najemców markę Karpicko. Jesteśmy pewni, że wieloletnia obecność na rynku, przywiązanie do tradycji, a przede wszystkim menu, które tworzą najlepszej jakości produkty zapewnią nam wspólny sukces. Wierzymy w owocną współpracęmówi Jagoda Najwer, odpowiedzialna za marketing Sky Tower.

Kawiarnia Karpicko w Sky Tower znajduje się na poziomie 0. Lokal jest czynny od poniedziałku do soboty w godzinach otwarcia centrum handlowego .

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 02.09.2020
Aktualizacja: 02.09.2020