Wystartowała kampania społeczna Biała Lilia związana ze standardami w gastronomii w czasie pandemii

Obostrzenia są niemałym wyzwaniem dla lokali gastronomicznych. Funkcjonują konkretne wymagania i wytyczne Głównego Inspektoratu Sanitarnego, do których należy się stosować. W związku z tym powstała kampania społeczna Biała Lilia, która pomaga restauratorom prowadzić biznes w zgodzie z nowym reżimem sanitarnym. Nasz newsowy portal Horecanet.pl i Nowości Gastronomiczne objęły inicjatywę patronatem medialnym.

Główny cel kampanii to wdrożenie najwyższych standardów higienicznych w trakcie pandemii w lokalach  gastronomicznych, takich jak restauracje, kawiarnie, bistra i wiele innych.

Jak działa kampania społeczna Biała Lilia?

Organizatorem Kampanii jest firma Diversey, jeden z topowych producentów profesjonalnych środków czystości w Polsce. Oprócz wprowadzenia najwyższych standardów higienicznych w gastronomii, firma chce także pomagać w dostosowaniu procesów obrotu i obróbki żywnością do wymogów prawa polskiego i unijnego. Bez wątpienia to niezwykle istotne, szczególnie w czasach podwyższonego zagrożenia epidemiologicznego. Co ważne, te działania mają zapewnić bezpieczeństwo i komfort psychiczny klientom kawiarni czy restauracji w całym kraju.

Lokale gastronomiczne, które otrzymają pozytywne oceny w bezpłatnym i profesjonalnym audycie, otrzymają certyfikat Białej Lilii. Audyt prowadzony jest przez audytorów firmy Diversey, a certyfikat potwierdza, że lokal jest bezpieczny dla gości. Co istotne, jest on ważny przez 12 miesięcy od daty wystawienia.

Aby dowiedzieć się więcej i dołączyć do kampanii, kliknij TUTAJ.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.