Wystartowała kampania społeczna Biała Lilia związana ze standardami w gastronomii w czasie pandemii

Udostępnij artykuł
Obostrzenia są niemałym wyzwaniem dla lokali gastronomicznych. Funkcjonują konkretne wymagania i wytyczne Głównego Inspektoratu Sanitarnego, do których należy się stosować. W związku z tym powstała kampania społeczna Biała Lilia, która pomaga restauratorom prowadzić biznes w zgodzie z nowym reżimem sanitarnym. Nasz newsowy portal Horecanet.pl i Nowości Gastronomiczne objęły inicjatywę patronatem medialnym.

Główny cel kampanii to wdrożenie najwyższych standardów higienicznych w trakcie pandemii w lokalach  gastronomicznych, takich jak restauracje, kawiarnie, bistra i wiele innych.

Jak działa kampania społeczna Biała Lilia?

Organizatorem Kampanii jest firma Diversey, jeden z topowych producentów profesjonalnych środków czystości w Polsce. Oprócz wprowadzenia najwyższych standardów higienicznych w gastronomii, firma chce także pomagać w dostosowaniu procesów obrotu i obróbki żywnością do wymogów prawa polskiego i unijnego. Bez wątpienia to niezwykle istotne, szczególnie w czasach podwyższonego zagrożenia epidemiologicznego. Co ważne, te działania mają zapewnić bezpieczeństwo i komfort psychiczny klientom kawiarni czy restauracji w całym kraju.

Lokale gastronomiczne, które otrzymają pozytywne oceny w bezpłatnym i profesjonalnym audycie, otrzymają certyfikat Białej Lilii. Audyt prowadzony jest przez audytorów firmy Diversey, a certyfikat potwierdza, że lokal jest bezpieczny dla gości. Co istotne, jest on ważny przez 12 miesięcy od daty wystawienia.

Aby dowiedzieć się więcej i dołączyć do kampanii, kliknij TUTAJ.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 05.08.2020
Aktualizacja: 05.08.2020