Costa Coffee rozwija się w Krakowie

Udostępnij artykuł
Sieć spełniła zapowiedzianą ekspansję na krakowskim rynku i uruchomiła lokal w centrum miasta. Otwarcie miało miejsce 19 października. Nowa kawiarnia pojawiła się przy ulicy Grodzkiej 60, jednej z najstarszych ulic Krakowa.

Idealna lokalizacja
Costa Coffee zawitała na klimatyczną ulicę Grodzką, odchodzącą od Głównego Rynku miasta. Sieć zdecydowała się na lokal przy głównej ulicy, tzw. high street, tętniącej miejskim życiem, chętnie odwiedzanej również przez turystów. Ul. Grodzka stanowi część Drogi Królewskiej, którą niegdyś przejeżdżali polscy królowie udający się na Wawel. Jest to trzecia kawiarnia sieci Costa Coffee znajdująca się w bliskiej lokalizacji Głównego Rynku
w Krakowie.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Krakowski charakter
Odwiedzający Costa Coffee mają możliwość skorzystania z oferty sieci kawiarni w dwóch połączonych salach o łącznej powierzchni 58 m2. Pierwsza przeznaczona jest dla osób pragnących spędzić dłuższy czas rozkoszując się aromatycznymi kawami. Z drugiej sali, ze względu na zastosowanie high barów, z pewnością zadowoleni będą goście, którzy nie mają czasu na kawę na miejscu i odwiedzili lokal w celu zakupu kawy na wynos. W Costa Coffee na ulicy Grodzkiej zobaczymy również typowy dla lokali sieci ledon z hasłem ”Smocza Kawa” odwołującym się do symbolu tego miasta smokiem wawelskim.

Sieć kawiarni Costa Coffee stawia na aktywną ekspansję lokali przy popularnych, często uczęszczanych ulicach dużych miast. Ze względu na doskonałą jakość serwowanej kawy i dogodną lokalizację nowy lokal przy ulicy Grodzkiej stał się chętnie odwiedzaną kawiarnią w centrum Krakowa.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 29.10.2018
Aktualizacja: 29.10.2018