Nowa fasada i identyfikacja wizualna Hotelu MDM

Udostępnij artykuł
Zakończył się proces rebrandingu i rewitalizacji Hotelu MDM, w ramach którego całkowitą renowację przeszła zabytkowa fasada budynku. W związku ze zmianami Hotel MDM otrzymał nowe logo, które ma wyrażać solidność i nowoczesność, ale jednocześnie nawiązywać do architektury budynku i socrealistycznego kontekstu okolicy – historycznej Marszałkowskiej Dzielnicy Mieszkaniowej. Umieszczone w formie neonu na szczycie odnowionego Hotelu MDM stanowi teraz wyraźny punkt w przestrzeni modnego placu Konstytucji. Znajdujące się wewnątrz budynku lokale usługowe również w spójny sposób komunikują swoją obecność za pośrednictwem neonów.

– Budynek Hotelu MDM od początku 2018 roku przechodził gruntowną rewitalizację, aby dziś stać się obiektem jeszcze bardziej atrakcyjnym dla coraz bardziej wymagającego gościa. Hotel pozostał oczywiście tym samym miejscem z duszą – widok z okna niezmiennie jest wyjątkowy, panuje tu ta sama od lat przyjazna atmosfera – ale zadbaliśmy o dodatkowy komfort naszych gości stawiając na aspekt wizualny budynku, który jest zwieńczeniem wyjątkowego pod względem architektonicznym placu Konstytucji – mówi Łukasz Kaszewski, dyrektor generalny Hotelu MDM. – Właśnie zakończyliśmy wieloetapowy projekt renowacji fasady przywracając ją do stanu pierwotnego, zadbaliśmy również o wyrazisty znak, który podkreśli zalety Hotelu MDM i będzie widoczny z daleka. Zależało nam, aby neon umieszczony na dachu naszego pięknego budynku nie tylko przyciągał uwagę zmierzających do nas ulicą Marszałkowską gości, ale przede wszystkim wpisywał się w historyczną architekturę krajobrazu.

 

W ramach zintegrowanych działań modernizacyjnych Hotel MDM przeszedł całkowity rebranding materiałów hotelowych. W marcu uruchomiona została również strona internetowa www.hotelmdm.com.pl, wypełniona filmami ukazującymi odmienione oblicze hotelu. Z początkiem roku wprowadzono też nową kartę menu w upstairs bar & bistro. Szef kuchni zaprasza gości między innymi na polskiego burgera, makarony, sałatki, a w barze czeka na gości szeroki wybór koktajli.

ŚWIAT HOTELILUTY / MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Rewitalizacja Hotelu MDM to także gruntowny remont łazienek w pokojach, który rozpoczął się w 2018 roku, a obecnie jest kontynuowany. Do końca września 2019 roku planujemy też wyposażyć wszystkie nasze pokoje w nowoczesny system klimatyzacji – dodaje Łukasz Kaszewski.

Hotel MDM wchodzi w skład grupy Hoteli Warszawskich Syrena wraz z Polonia Palace Hotel i Hotelem Metropol. Położony jest w centrum Warszawy, oferuje 134 pokoje w pięciu kategoriach na pięciu piętrach, trzy sale konferencyjne, a także międzynarodową kuchnię w upstairs bar & bistro – restauracji z imponującym widokiem na plac Konstytucji i ulicę Marszałkowską. Hotel działa od 1955 roku.

Dyrektorem generalnym hotelu od marca 2018 roku jest Łukasz Kaszewski. Swoją karierę w grupie Hotele Warszawskie Syrena rozpoczął w 2008 roku na stanowisku recepcjonisty w Polonia Palace Hotel. Po kilku miesiącach awansował na kierownika zmiany, a później zastępcę kierownika recepcji. Następnie przez kilka lat pracował na stanowisku kierownika ds. pokoi. Zanim otrzymał promocję na dyrektora generalnego Hotelu MDM przez ponad dwa lata sprawował funkcję zastępy dyrektora generalnego Polonia Palace Hotel – Pawła Lewtaka.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 29.03.2019
Aktualizacja: 29.03.2019