W nadmorskim kurorcie powstanie Crowne Plaza

Udostępnij artykuł
Spółka Baltic Wave podpisała 14 lutego br. umowę franczyzową z InterContinental Hotels Group. Realizowany w Kołobrzegu hotel będzie działał pod marką Crowne Plaza. Obecnie na terenie inwestycji trwają prace budowlane, które mają zakończyć się w 2021 roku.

Kołobrzeski hotel będzie trzecim w Polsce obiektem marki Crowne Plaza, ale pierwszym w tym kraju hotelem typu Crowne Plaza Resort. Inwestycja doskonale wpisuje się w filozofię brandu – dzięki infrastrukturze zaprojektowanej dla gości biznesowych, pięciogwiazdkowym udogodnieniom oraz doskonałej obsłudze Hotel Crowne Plaza Resort Kołobrzeg spełni wymagania współczesnego podróżnika. Istotna jest również sama lokalizacja obiektu – Kołobrzeg to polska stolica wypoczynku, ale też atrakcyjne miejsce na organizację konferencji lub innych wydarzeń o charakterze biznesowym poza sezonem. To idealne miejsce dla hotelu marki Crowne Plaza – komentuje Miguel Martins, dyrektor ds. rozwoju w Europie Wschodniej i Turcji IHG.

Ścisła współpraca przedstawicieli IHG i Baltic Wave będzie widoczna w wielu aspektach funkcjonowania nowego hotelu. Bogate know-how marki będzie wykorzystywane m.in. w charakterystycznych konceptach skoncentrowanych na work-life balance, związanych z gastronomią czy zapleczem konferencyjnym, a także w zaprojektowanych standardach bezpieczeństwa przeciwpożarowego.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Crowne Plaza Kołobrzeg Resort powstaje w atrakcyjnej, uzdrowiskowej części Kołobrzegu, zaledwie 200 m od piaszczystej plaży i 250 m od morza. Obiekt zagwarantuje szereg prestiżowych udogodnień m.in. basen panoramiczny typu infinity-edge, kryty kompleks basenowy, strefę spa & wellness, bar i kawiarnię widokową oraz restauracje. Na terenie inwestycji znajdzie się również przestrzeń o wielorakim przeznaczeniu, która może spełniać funkcję: konferencyjną, bankietową bądź wystawienniczą. W ramach tej części budynku zaprojektowano salę konferencyjną na 500 osób, z możliwością podziału na mniejsze jednostki oraz z dostępem do foyer z zapleczem bufetowym połączonym z kuchnią hotelową. Crowne Plaza Kołobrzeg Resort będzie umożliwiał, jako jeden z nielicznych budynków hotelowych w Polsce, wjazd i ekspozycję samochodów do przestrzeni konferencji, co pozwoli na organizację wydarzeń związanych m.in. z prezentacją nowych modeli aut. 14-kondygnacyjny hotel będzie jednym z najwyższych budynków w Kołobrzegu. Obecnie na terenie inwestycji trwają prace budowlane, które mają zakończyć się w 2021 roku. Hotel Crowne Plaza Kołobrzeg Resort oferuje 468 apartamentów dostępnych w sprzedaży w systemie condo apartamentów hotelowych.

Crowne Plaza Kołobrzeg Resort wzbogaci nadbałtycką bazę noclegową o najwyższy standard. Wyjątkowe udogodnienia, komfortowe apartamenty i atrakcyjna lokalizacja to tylko niektóre z atutów, które wyróżnią hotel na tle innych obiektów turystycznych na polskim wybrzeżu. Kołobrzeg to niezwykle ważny punkt na turystycznej mapie Polski, ale nadal brakuje w nim najwyższej klasy obiektów zapewniających odpowiednią infrastrukturę zarówno dla gości indywidualnych, jak i biznesowych. Potencjał realizowanej inwestycji i jej atrakcyjnej lokalizacji dostrzegła międzynarodowa sieć hotelarska. Współpraca z renomowanym partnerem to doskonały sygnał dla osób, które już zainwestowały w apartament w naszym obiekcie lub zastanawiają się nad takim rozwiązaniem. Jesteśmy przekonani, że marka Crowne Plaza podkreśli luksusowy charakter hotelu i przyciągnie do nas gości oczekujących najwyższego standardu – mówi Tomasz Wajsgerber, prezes spółki Baltic Wave.

IHG to jeden z najważniejszych graczy na światowym rynku hotelarskim, który posiada w portfolio więcej niż 5,9 tys. hoteli zlokalizowanych w ponad 100 krajach. Ponadto grupa zarządza również programem lojalnościowym IHG Rewards Club, który skupia ponad 100 milionów członków. Należąca do IHG Crowne Plaza istnieje od 1983 roku i obecnie jest jednym z najszybciej rosnących prestiżowych brandów hotelowych. Pod szyldem marki funkcjonuje aktualnie ponad 430 hoteli na całym świecie. Jej obiekty spełniają oczekiwania najbardziej wymagających gości, oferując nowoczesne, przemyślane rozwiązania. Marka skupia się szczególnie na zapewnieniu wygód podróżującym służbowo. Crowne Plaza Kołobrzeg Resort będzie częścią brandu Crowne Plaza Hotels & Resorts, który czerpie z biznesowego charakteru marki, a jednocześnie gwarantuje obecność najwyższej klasy udogodnień spotykanych w najbardziej prestiżowych obiektach wakacyjnych.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 19.02.2020
Aktualizacja: 19.02.2020