AmRest i Stava rozwijają strategiczną współpracę

Udostępnij artykuł
Jeden z wiodących operatorów europejskiego rynku gastronomicznego oraz pierwsza gastro-kurierska franczyza w Europie postanowiły zintegrować swoje systemy informatyczne. Dzięki temu goście restauracji KFC, Pizza Hut i Burger King, z których dowozy realizuje Stava dostaną swoje zamówienia jeszcze sprawniej. Dla operatorów tych lokali oznacza to szybszy i łatwiejszy proces logistyczny.

Stava i AmRest rozwijają strategiczną współpracę w zakresie dowozów posiłków z restauracji sieci KFC, Pizza Hut oraz Burger King. Jej kluczowym elementem jest pierwsza na polskim rynku integracja systemów informatycznych podmiotów z grupy AmRest z systemem firmy zewnętrznej. Zamówienia składane przez gości tych restauracji będą automatycznie trafiały do systemu dyspozytorskiego sieci gastro-kurierskiej. Uproszczone oraz zautomatyzowane zostaną również procesy administracyjne i księgowe. Dzięki temu, goście restauracji z grupy AmRest otrzymają swoje zamówienia jeszcze szybciej.

– Integracja naszego systemu z systemami podmiotów z grupy AmRest przyniesie wiele korzyści operatorom restauracji z sieci KFC, Pizza Hut oraz Burger King. Celem Stava jest rozwijanie biznesu naszych partnerów poprzez dostawy posiłków i dzięki tej integracji możemy robić to jeszcze skuteczniej niż do tej pory – mówi Paweł Aksamit, prezes zarządu Stava.

Dzięki strategicznej współpracy ze Stava, wzrośnie liczba restauracji z sieci KFC, Pizza Hut oraz Burger King, które oferują swoim klientom zamawianie posiłków z dostawą do domu czy biura. Gastro-kurierzy Stava będą także realizować dowozy z lokali wspomnianych sieci, z których dostarczano dania już wcześniej.

– Segment delivery to jeden z kluczowych filarów dynamicznego rozwoju AmRest. Już teraz nasza usługa dostawy dostępna jest w ponad 250 restauracjach KFC, Pizza Hut oraz Burger King, dzięki czemu pokrywamy 80 proc. obszaru miast, w których funkcjonujemy. Konsekwentnie poszerzamy naszą skalę i właśnie dzięki tej współpracy jeszcze większa liczba klientów będzie mogła cieszyć się z ich ulubionych posiłków w swoim domu – mówi Krystian Kwiatkowski, operational delivery director w AmRest.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 11.06.2019
Aktualizacja: 11.06.2019