Berlin Döner Kebap otworzył restaurację w Galerii Mazovia

Udostępnij artykuł
W piątek, 27 listopada sieć uruchomiła lokal. Do portfela marki dołączyło centrum handlowe w Płocku. Jest to już 58. lokalizacja Berlin Döner Kebap.

Obecne otwarcie to efekt polityki rozwoju sieci, w której znajdują się zarówno lokale własne jak i franczyzowe. Najnowszą inwestycję otworzył franczyzobiorca związany z marką od dłuższego czasu.

Obecna sytuacja mocno pokrzyżowała nasze plany.  Realizacja inwestycji w trakcie pandemii okazała się trudniejsza i bardziej czasochłonna niż standardowo – mówi Karol Kostyrka, manager ds. rozwoju. Od pierwszego dnia działalności prowadzimy sprzedaż zarówno na wynos jak i w dostawie. Są to, w tym momencie, jedyne dostępne dla nas kanały sprzedaży. Mamy jednak nadzieję, że już niedługo sytuacja ulegnie zmianie i powrócimy do pełnej normalności umożliwiając konsumpcję w strefie food court – dodaje.

Berlin Döner Kebap tworzy restauracje w Polsce od ponad 20 lat. Serwuje u siebie potrawy głównie w oparciu o wołowinę i kurczaka. W ostatnim czasie również, marka rozwinęła ofertę bezmięsną “vege”, bazującą na takich składnikach jak falafel, czy bardzo popularny serek halloumi. Sieć można odnaleźć m.in. w takich miejscach jak: Galeria Krakowska w Krakowie, Galeria Bałtycka i Forum w Gdańsku, Złote Tarasy w Warszawie, Forum w Gdańsku, Galeria Kaskada w Szczecinie  czy kompleks Baltic Park Molo w Świnoujściu. Dynamicznie rozwija się także kanał delivery, który znacznie zyskał na popularności w ciągu ostatnich miesięcy.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE październik-listopad 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 08.12.2020
Aktualizacja: 08.12.2020