Blisko 1 mln zł pomoże wprowadzić na rynek wegańską czekoladę bio&eco

Udostępnij artykuł
Zrealizowany na pięć dni przed planowanym końcem kampanii cel, pozwoli na wdrożenie i promocję marki Las Vegan’s, poszerzenie oferty czekolad i produktów wegańskich oraz wprowadzenie kolejnych rozwiązań ekologicznych w zakresie pakowania.

Las Vegan’s, spółka-córka podwarszawskiej Manufaktury Czekolady Chocolate Story, 24 listopada br. wystartowała z kampanią crowdfundingową. 13 grudnia spółka pozyskała blisko 1 mln złotych i około 390 akcjonariuszy na rozwój marki z wegańską czekoladą bio&eco.

Bardzo dziękuję wszystkim inwestorom, którzy wzięli udział w kampanii crowdfundingowej Las Vegan’s. W  projekt zaangażowało się około 390 akcjonariuszy, którzy łącznie zainwestowali kwotę blisko 1 mln zł. Cieszymy się, że grono osób, które uwierzyło w nasz innowacyjny projekt i razem z nami będzie współtworzyć markę czekolad bio&eco jest tak licznemówi Marcin Parzyszek, prezes Las Vegan’s. Jestem przekonany, że dzięki tej kampanii zyskaliśmy nie tylko inwestorów, ale i ambasadorów, sympatyków marki oraz przyszłych klientów. To dzięki nim obrany cel zrealizowaliśmy w 100 procentach na 5 dni przed planowanym końcem kampanii. Jest to dla nas wielki sukces, tym bardziej, że Las Vegan’s to nowa, nieznana dotychczas szerszej grupie odbiorców markapodkreśla Parzyszek.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Jak podkreślają założyciele nowej spółki, crowdfunding otworzył przed nimi drzwi, które do tej pory były zamknięte.

W czasie trwania kampanii odezwali się do nas przedstawiciele sieci handlowych, z którymi dotychczas nie współpracowaliśmy. Rozpoczęliśmy także rozmowy o współpracy z jedną z największych polskich sieci kawiarni opartych na kawie rzemieślniczejmówi Krzysztof Stypułkowski, członek rady nadzorczej Las Vegan’s.Rozpoczynając kampanię zakładaliśmy, że sprzedaż produktów Las Vegan’s w pierwszym etapie będzie odbywać się przez dostępną sieć dystrybucji spółki-matki, czyli Manufaktury Czekolady. Dzięki crowdfundingowi już dzisiaj wiemy, że sprzedaż będzie odbywać się także przez niezależne kanały dodaje.

Wegańskie słodkości będą wprowadzane na rynek etapami, a pierwsze z nich – te które nie będą wymagały maszynowego pakowania – pojawią się na rynku już w trzecim kwartale 2021 roku.

Realizujemy działania zgodnie z przyjętym planem. Czas zakasać rękawy, bo przed nami wiele ekscytującej pracy. Najbliższy cel to zakup maszyn pakujących i zaraz po zakończeniu formalności związanych ze zbiórką, rozpoczniemy  przetargi związane z rozbudową parku maszyn. Ten proces zakończy się w drugim kwartale 2021 rokumówi Tomasz Sienkiewicz, członek rady nadzorczej Las Vegan’s.

Trwają także prace nad recepturami wegańskich czekolad tzw. mlecznych bezmlecznych. Założyciele Las Vegan’s są już po pierwszych testach produktów na bazie różnych roślinnych zamienników mleka, m.in. z kokosów, migdałów czy owsa, a lada dzień rozpoczną się formalności związane z uzyskaniem certyfikacji BIO.

Nie możemy doczekać się momentu, kiedy produkty Las Vegan’s trafią do szerszej grupy odbiorców. Jesteśmy pewni, że pokochacie prawdziwą czekoladę wyrabianą od ziarna do tabliczki, tak samo jak mypodsumowuje Marcin Parzyszek.Ogromne zainteresowanie zbiórką i samymi produktami przerosło najśmielsze oczekiwania i pokazało nam, że rynek czeka na nasze wegańskie czekolady. Wyprodukujemy je z naturalnych surowców pochodzących z rolnictwa ekologicznego oraz spakujemy jako pierwsi na rynku maszynowo w kompostowalne, pozbawione plastiku opakowaniadodaje.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 23.12.2020
Aktualizacja: 23.12.2020