Crowne Plaza Warsaw i Holiday Inn Express Warsaw w The HUB otwarte

Udostępnij artykuł
IHG® Hotels & Resorts, jedna z marek hotelarskich zaprasza gości do nowych obiektów zlokalizowanych przy Rondzie Daszyńskiego, w samym centrum prężnie rozwijającej się dzielnicy biznesowej w Warszawie.

Hotele będą częścią The Warsaw HUB – nowo wybudowanego przez Ghelamco Poland, nowoczesnego kompleksu biznesowego, który oferuje połączenie powierzchni biurowej i handlowej oraz centrum konferencyjnego.

Oba hotele oddalone są 15 minut jazdy samochodem od warszawskiego lotniska Chopina, a najbliższa stacja metra – Rondo Daszyńskiego – znajduje się bezpośrednio przy obiekcie i jest połączona bezpośrednim przejściem podziemnym.

Crowne Plaza® Warsaw – The HUB jest pierwszym hotelem tej marki w Polsce. To jeden z największych na świecie brandów hotelowych typu upscale, stworzonym z myślą o osobach podróżujących biznesowo. Zmieniające się środowisko pracy oznacza, że goście szukają ciekawych, elastycznych przestrzeni, w których mogliby przebywać i pracować jednocześnie; specjalnie zaprojektowana przestrzeń nowego hotelu, zapewnia właśnie taką możliwość.

Hotel posiada 212 eleganckich pokoi i apartamentów. Od kameralnych sal konferencyjnych po salę balową: nowoczesne centrum konferencyjne może pomieścić 700 osób i oferuje 30 sal konferencyjnych, które mogą być wykorzystane do indywidualnych spotkań lub sesji wyjazdowych. Każda sala konferencyjna reprezentuje inny styl – niezależnie od tego, czy goście szukają bardziej klasycznego formatu spotkania, zorganizowanego w otoczeniu przytulnych mebli, czy też bardziej dynamicznego i industrialnego charakteru miejsca, ze ścianami z odkrytą cegłą, drewnem i jasnym oświetleniem.

Dzięki programowi IHG Meet With Confidence goście mają możliwość rezerwowania spotkań i imprez z możliwością bezkosztowej anulacji. Niezależnie od potrzeb biznesowych, dedykowany jest Meetings Director.

Goście będą również mieli na miejscu dostęp do dwóch restauracji i baru, a nad menu będzie czuwać szef kuchni – Paweł Suchenek. Signature Bar znajduje się w lobby i czynne jest cały dzień; dania można wybrać z menu opartego na lokalnych produktach, w tym menu śniadaniowego i obiadowego. Znajdują się w nim także zdrowe przekąski takie jak szakszuka ze szpinakiem i pitą, tosty z awokado i tapenadą z jarmużu czy bowl z krewetkami z izraelskim kuskusem.

Hotelowa restauracja Nova Wola będzie oferować nowoczesne podejście do tradycyjnej polskiej kuchni, wykorzystując wysokiej jakości składniki pochodzące od polskich dostawców. Na 21. piętrze znajduje się skybar The Roof, z widokiem na panoramę miasta.

W tym samym budynku, mieści się także Holiday Inn Express Warsaw – The HUB, zaprojektowany z myślą o tych podróżujących, którzy są w drodze na kolejne spotkanie lub oczekują na połączenie i którzy cenią sobie proste i inteligentne rozwiązania podczas podróży.

Te dwa długo oczekiwane obiekty będą doskonałym uzupełnieniem oferty IHG w Polsce, ale również w tej biznesowej części Warszawy. Jako pierwszy hotel Crowne Plaza na polskim rynku, stawiamy wysoko poprzeczkę, jeśli chodzi o oferowanie gościom wyszukanych i wysokiej klasy udogodnień podczas pobytu i wykonywania pracy. Jesteśmy naprawdę dumni z pracy, która została wykonana w ciągu ostatnich kilku miesięcy i jesteśmy pewni, że goście będą mogli znaleźć to, co jest im najbardziej potrzebne podczas pobytu, tak w Crowne Plaza, jak i w Holiday Inn Express. Goście zatrzymujący się w Holiday Inn Express będą mieli również dostęp do udogodnień w Crowne Plaza – mówi Marcin Szymfel, dyrektor generalny Crowne Plaza® Warsaw – The HUB i Holiday Inn Express® Warsaw – The HUB.

Holiday Inn Express® Warsaw – The HUB oferuje 218 nowoczesnych, klimatyzowanych pokoi z zasłonami typu black-out. Pokoje wyposażone są również w inteligentne rozwiązania projektowe, takie jak elastyczne stanowisko pracy, telewizor z płaskim ekranem, ergonomicznie zaprojektowane krzesła oraz porty USB i gniazda sieciowe obok łóżka.

ŚWIAT HOTELI wrzesień-październik 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 02.12.2020
Aktualizacja: 02.12.2020