Green Caffe Nero rozpoczęło współpracę z Too Good To Go

Udostępnij artykuł
Sieć kawiarni dołącza do działań, których celem jest niemarnowanie żywności. Od teraz niesprzedane w danym dniu świeże produkty będzie można znaleźć w aplikacji, w formie paczek – niespodzianek. Przygotowane na miejscu bagietki, kanapki, ciasta i ciasteczka, a także quiche i sałatki trafią do pogromców marnowania jedzenia.


Nikt nie lubi wyrzucać produktów spożywczych, jednak dokładne rozplanowanie ich użycia w gospodarstwie domowym, a tym bardziej w gastronomi jest bardzo trudne, a sprzedaż wszystkich zaplanowanych świeżych produktów co do sztuki lub porcji, w zasadzie niemożliwa. Co zrobić, by jednodniowe świeże i smaczne dania nie lądowały w koszu? Green Caffè Nero będzie ciągle tworzyć paczki-niespodzianki z pełnowartościowych produktów, które będą pysznym zaskoczeniem dla swoich odbiorców.

Współpraca z Too Good To Go miała rozpocząć się już ponad dwa miesiące temu. Jednak sytuacja epidemiologiczna sprawiła, że połączenie sił w słusznej sprawie, mogło nastąpić dopiero w czerwcu. System działa w wybranych lokalach w Warszawie i okolicach, które ponownie zostały otwarte. Jeśli współpraca będzie cieszyła się zainteresowaniem to planujemy wprowadzenie tego rozwiązania we wszystkich lokalach. W Green Caffè Nero kanapki przygotowywane są na bieżąco, a ciasta i słone wypieki dostarczane codziennie do lokali z warszawskiej manufaktury. Jednak obostrzenia wprowadzone ze względu na pandemię sprawiają, że precyzyjne zarządzanie zamówieniami stało się trudne. Dlatego możliwości, które daje aplikacja, są w obecnych czasach dla kawiarni niezwykle przydatne.

Wierzymy, że wspólnymi siłami wraz z Too Good To Go uda nam się realnie wpłynąć na ograniczenie marnowania żywności. Cieszymy się, że dołączyliśmy oficjalnie do grona Pogromców Marnowania Jedzenia i swoimi działaniami przysłużymy się Planecie. Chcemy promować „trend na niemarnowanie” i pokazać innym przedstawicielom branży gastronomicznej, że jest to rozwiązanie dostępne dla każdego, które dodatkowo przynosi ogromną satysfakcję – mówi Agata Milewska, szef marketingu i komunikacji marki Green Caffè Nero.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – MARZEC 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

W Polsce co roku wyrzuca się ponad 9 milionów ton żywności. Aplikacja Too Good To Go w prosty sposób zrzesza użytkowników we wspólnej walce z jej marnowaniem, łącząc klientów z miejscami, w których na koniec dnia zostało nadwyżkowe, świeże jedzenie. W Polsce, aplikacja zyskała popularność już wśród 180 tysięcy osób. Dzięki swojej aktywności, do tej pory użytkownicy uratowali przed zmarnowaniem ponad 115 tysięcy posiłków, a co za tym idzie, równowartość emisji, jakie wyemitowałby samolot 57-krotnie okrążający kulę ziemską.

Marka Green Caffè Nero została stworzona przez Gerry’ego Forda – właściciela marki Caffè Nero i Adama Ringera – założyciela i szefa Green Coffee. Od momentu otwarcia pierwszej wspólnej kawiarni w 2012 roku, Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której kawą można się delektować. Green Caffè Nero posiada 69 kawiarni w Polsce, każda z nich została zaprojektowana w niepowtarzalny sposób, aby odzwierciedlać charakter lokalnej społeczności oraz tradycje miejsca, w którym się znajduje.

Na ten moment można polować na paczki z kawiarni w stolicy: przy ul. Marszałkowskiej 84/92, ul. Chmielnej 32, ul. Puławskiej 23/25, Al. Jana Pawła II 29, ul. Wincentego Rzymowskiego 53, Al. Rzeczypospolitej 27, ul. Francuskiej 35, Al. KEN 18, al. Jerozolimskich 42 oraz ul. Karolkowej 28. Niedługo taka możliwość pojawi się we wszystkich otwartych kawiarniach.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 04.06.2020
Aktualizacja: 04.06.2020