KFC wprowadza TACOmbo

Marka prezentuje alternatywę do tradycyjnych weekendowych wypadów za miasto i wprowadza od 8 maja ofertę, dzięki której będzie można stworzyć tacos w domowym zaciszu.

Nie da się ukryć, że tegoroczna wizja majowych weekendów mocno odbiega od tego, co dotychczas znaliśmy i celebrowaliśmy. Ale też kto powiedział, że jedynym słusznym sposobem na cieszenie się ciepłym, majowym słońcem musi być weekendowe grillowanie na działce? Właśnie tym tropem poszło KFC. Zamiast tradycyjnego grillowania, marka proponuje pozostać w motywie świetnej zabawy przy wspólnym przygotowywaniu jedzenia, ale nie na działce, tylko w domu i oczywiście nie kiełbasek a… TACOS.

W swojej nowej ofercie – TACOmbo – KFC oferuje zestaw składników potrzebnych do przyrządzenia 20 tacosów. Goście znajdą w nim KFC bites, placki tortilli, tacos, Cheddar, sosy w wersjach pieprzowo-majonezowej, pikantnej i serowo-nacho oraz porcję sałaty i pomidora. Kampania pojawi się również na FB, gdzie za kreację odpowiada McCANN Worldgroup.

Oferta dostępna tylko w KFC dostawa i trwa do wyczerpania zapasów.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – MARZEC 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.