Krowarzywa rozwija portfolio

Udostępnij artykuł
Tym razem sieć postawiła na Wielkopolskę. Będzie to już 12 lokal marki. Dotychczas pojawiła się w Warszawie, Krakowie, Białymstoku, Gdańsku, Wrocławiu, Toruniu, Rzeszowie i Bydgoszczy. 15 czerwca wystartuje pierwszy lokal w Poznaniu, przy ul. Kantaka 10. Krowarzywa zapowiada także otwarcie kolejnego punktu w stolicy, przy ul. Dzwonniczej 3.

Krowarzywa zrodziła się z pasji dwóch przyjaciół: Krzysztofa i Huberta. Wymarzyli sobie małą knajpkę, w której sami będą mogli szybko i etycznie zjeść – zatopić zęby w pysznych roślinnych burgerach, przygotowywanych: na miejscu, ze świeżych składników, serwowanych w solidnych porcjach i w przystępnych cenach.

Opracowali autorskie receptury, zatrudnili wegańską załogę. I wystartowali, w marcu 2013 r. Zainteresowanie przerosło najśmielsze oczekiwania. Od pierwszego dnia Krowarzywa pękała w szwach. Posypały się wyróżnienia, m. in za najlepszą warszawską burgerownię i za najlepszą knajpę streetfoodową w rankingu Gazety Wyborczej.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 10.06.2019
Aktualizacja: 10.06.2019